  • Data: 2014-09-01 19:21:54
    Temat: Re: Nie ma to jak chmura
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-01 19:10, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > A więc zgodzisz się chyba, że spuszczanie im batów za złe
    > zabezpieczenia jest zdecydowanie przedwczesne, nie?

    > Po pierwsze - jak najbardziej jest mi łatwo uwierzyć w wersję, że
    > mnóstwo ludzi będzie mieć słabe hasła...
    >
    > Po drugie - nie wiemy ile kont próbowano, testowano, i jaki procent
    > z tej liczby udało się do konta wejść, więc ciężko powiedzieć jak
    > prawdopodobna jest to sprawa.
    >
    > Po trzecie - nie potrzeba tutaj brute forca. Hasła odgaduje się taką
    > metodą tylko u ludzi których nie znasz. Tu mamy do czynienia
> [...]

    Patrzac na Twoj powyzszy wpis potwierdzasz tylko to, ze to co napisalem
    nie jest bredzeniem. Jesli tak jest z haslami jak szczegolowo to
    opisales to idealnie sie takie podejscie wpisuje w napisy na papierowym
    kubku "uwaga goracy napoj" a na ciastku z nadzieniem "uwaga gorace
    ciastko". Zatem taki uzytkownik powinien byc chroniony sam przed soba co
    z kolei swietnie wpisuje sie w ideologie Apple.
    Zreszta Apple sam sie pod tym podpisal wprowadzajac blokade haslem na
    zakupy w Appstore po przypadku gdy dziecko zrobilo zakupy na koszt
    rodzica opiewajace bodajze na kilka tysiecy USD.
    Poza tym swietnie Ci idzie bronienie Apple'a, tak na wszelki wypadek.
    Tak trzymaj, Tim wynagrodzi Ci to kuponem na 10000USD...na zakupy w
    Appstore ;]

    PS
    Ponizej zamiescilem linki do przypadkow gdzie chmura nie okazala sie tak
    bezpieczna jak niektorym sie wydaje, ciekaw jestem co tam zaproponujesz
    jako wyjasnienie.