  • Data: 2014-09-01 19:32:55
    Temat: Re: Nie ma to jak chmura
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:540486e5$0$2231$65785112@news.neostrada.pl...

    > No tak, bo nie ma to jak bezpieczenstwo w sieci:
    > http://myapple.pl/content/5417-wlamanie-do-chmury-ad
    obe-wykradzione-dane-uzytkownikow.html
    > http://www.kaspersky.pl/about.html?s=news_warnings&c
    at=4&newsid=1521
    > http://www.conowego.pl/aktualnosci/wyciekly-dane-uzy
    tkownikow-ubisoft-9788/

    Nie skacz z jednej skrajności w drugą.
    Ja nie twierdzę że ogólnie sieć jest kolebką bezpieczeństwa.
    Być może rzeczywiście włamano się do iDrive inną metodą niż zgaduję.
    Ale ponieważ nie wiemy co się stało nie rzucajmy błotem na Apple
    bo nie wiemy czy słabe hasła nie były za to odpowiedzialne...

    Sam fakt, że Apple nie ostrzegł innych użytkowników o potencjalnym
    włamaniu do iDrive może świadczyć o tym, że przypadek o którym
    mówimy dotyczył kilku konkretnych kont i pochodził właśnie z odgadnięcia
    słabego hasła...

    Masz kartę bankomatową? Pewnie masz... Masz do niej pin? Masz.
    Czy bank jest odpowiedzialny za Twoją głupotę gdy np. ustawisz
    ten pin jako dwie cyfry miesiąc i dwie cyfry rok urodzenia??
    A wiesz ile osób ma taki pin bo wydaje im się że nikt na to nie
    wpadnie a im się nie chce pamiętać innego? Ileż to ja się musiałem
    natłuc do głowy w mojej rodzinie aby takie piny i hasła wytrzebić!
    To że się na komputerach znam i wiem czego nie warto robić
    pomogło mi i mojej rodzinie że nie mamy haseł "1234" ani "Adam68"
    czy pinów "1968" do kart bankomatowych ale czy wszyscy są tacy
    uważni? Nie sądzę... Ludzie naprawdę czasem są z serca dobzi i nie
    wierzą że są na świecie bandziory chcący Cię ograbić i widzą piny,
    hasła czy klucze jako fanaberie adminów i banków - coś co jest
    zarazą i przeszkodą w używaniu konta a nie coś użytecznego
    i często walczą z adminami aby hasła były łatwe i pin można było
    zakodować jako 4 takie same cyfry lub 4 cyfry w kolejności :-)))