    From: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Date: Mon, 6 May 2002 23:15:40 +0000 (UTC)

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie
    > ukazywały, bo miałem małą awarię.

    W gruncie rzeczy nie jest istotne czy to wyjazd, awaria, brak chęci, kac
    czy najazd małych zielonych ludzików na Pcim.

    Istotne jest to, że ręczna moderacja jest wrażliwa na rózne problemy
    moderatora, to raz. A dwa, miały się odbyć jakieś głosowania czy coś
    takiego... Jakoś tak dawno temu miały się odbyć...

    Rozumiem, że waaadza usenetowa jest zajęta. W ogóle pełen jestem
    zrozumienia dla przypadłości ludzkich, ale wszystko ma swoje granice. Te
    granice zostały niestety dawno przekroczone.

    Jak wam tak ciężko, to zmieńcie sobie hobby panowie. Filatelistyka jest
    znacznie mniej męcząca i nie trzeba się użerać z userami.

    Czy to Usenet, czy to IRC, czy x innych usług w sieci, schemat jest
    jeden: interes działa na koszt (zwykle) uczelni, administrator tego
    interesu pośrednio na koszt podatnika zyskuje okazję do prezentowania
    swojego wybujałego ego. Temu k-line wstawi, tamtemu oleje wniosek o
    stworzenie nowej grupy...

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY: