  • Data: 2019-11-28 13:10:06
    Temat: Re: Niechciane smsy - Android
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2019 o 08:11, z pisze:
    > Ale przecież Android jest jakimś-tam klonem Linuxa?tylko otwartym
    > linuxem bez Googlowej czapy To jest nasza przyszłość. linux I uwaga
    > dla zatwardziałych androidowców JEST DARMOWY

    Nie mam pojęcia o tym, o ile $ droższy stał się mój Lenovo przez to, że
    producent płaci Google za licencję na jego instalowanie. Wiem, że Google
    nie zdarło! Pewien jestem, bo to jeden z niewielu e-gigantów, któremu
    zaufałem, widząc zalew DARMOWYCH apek, ich mapy, zapierające dech w
    piersiach, a wszak darmowe!

    Google Translate, Google home, eeech...

    Już gdzieś tu coś o tym pisałem, a może gdzie-indziej. To wspaniali
    ludzie, i widać wyraźnie, że szefostwo dba, aby nie trafiali tam
    jacyś-tacy, wyprani z poczucia misji

    No, tak, tak-tak, zarabiają na tym. Ale bardziej im zależy na kliencie,
    niż na żyłowaniu "stopy zysku". Wystawiam im 9* na 5 możliwych!
    (czemu tylko dziewięć? No po to, aby pozostać przy jednocyfrowym
    liczniku) :)

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!