  • Data: 2009-05-27 19:59:33
    Temat: Re: Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    EN,crid=68,crid2=1762

    > http://labtec.custhelp.com/cgi-bin/labtec.cfg/php/en
    duser/fattach_get.php?
    p_sid=4jJ7_Syj&p_li=&p_accessibility=0&p_redirect=&p
    _tbl=9&p_id=5498&p_created=
    1160067888&p_olh=0
    > --
    > Marcin
    Linki które podałeś dotyczą uruchomienia klawiatury i myszki. Rzecz w tym, że
    po tej procedurze klawiatura działa standardowo (np. potrafi pisać ten tekst),
    ale klawisze multimedialne (te na górze) są martwe. Kapujesz?