  • 71. Data: 2014-02-19 21:03:12
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    [...]

    > Widze, ze twoje calkiem nieszkodliwe gwiazdorzenie na usenecie przenioslo
    > sie na droge gdzie juz jest realnym zagrozeniem.

    Jeszcze trochę a będzie dokonywał obywatelskich aresztowań. Jak widać
    - pozwala już sobie na zatrzymywanie innych na drodze...

    > PS. Plakal i blagal o litosc?

    Nie chce mi się śmiać :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2014-02-19 21:07:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 19 Feb 2014 14:26:20 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mną...
    (...)

    Rondo w Sieradzu. Trzeba mieć oczy dookoła głowy. Tam miejscowi
    potrafią odwalić niezłą jazdę.

    P.S. Zabawę w policjanta mogłeś sobie darować.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2014-02-19 21:09:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 19 Feb 2014 20:36:44 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Zapodaj też namiar na to rondo z łaski swojej

    Sieradz. OIDP to jest tam jedno rondo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 74. Data: 2014-02-19 21:09:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Jeszcze trochę a będzie dokonywał obywatelskich aresztowań. Jak widać
    > - pozwala już sobie na zatrzymywanie innych na drodze...

    Ciekawe czy juz ma kajdanki na wyposazeniu?

    > Nie chce mi się śmiać :(

    Ale chyba nie placzesz, co? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2014-02-19 21:11:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 19 Feb 2014 16:00:33 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Lepiej nic nie zrobic i zatrzymac sie dopiero jak za kolejnym tego typu
    >wyprzedzaniem kogoś zabije...

    Nie ma do tego żadnych uprawnień. Nawet SM/SG nie może zatrzymać auta
    w ruchu (poza pewnym wyjątkiem).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2014-02-19 21:18:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-19 21:09, jerzu pisze:

    > Sieradz. OIDP to jest tam jedno rondo.

    Tak, jechał 14 od Łodzi :)

  • 77. Data: 2014-02-19 22:06:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 16:00:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik huri_khan s...@s...pl ...

    > Lepiej nic nie zrobic i zatrzymac sie dopiero jak za kolejnym tego typu
    > wyprzedzaniem kogoś zabije...
    > Brawo panowie, brawo!

    Czy widząc samochód, który próbuje Cię zatrzymać zatrzymujesz się ?
    Ja nie, i jeżeli mam możliwość to zgłaszam taki fakt na policję podając
    miejsce i numery rejestracyjne samochodu. Czasami tak się zdarzało na A4
    gdy osoba o śniadej cerze próbowała w ten sposób postepować.

    SM nie ma takich uprawnień więc co dopiero jakiś ORMOwiec.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 78. Data: 2014-02-19 22:09:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 20:25:33 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Anacron takimi szczegółami się nie przejmuje. On ma MISJĘ!
    > Folia, walizka z nożami w bagażniku, pokawałkowane ciała piratów
    > drogowych zrzuca z zapory we Włocławku.
    > Ciekawe tylko, co robi z ich samochodami ;-)

    Polski DEXTER :)

  • 79. Data: 2014-02-19 22:22:17
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-19 20:29, anacron wrote:

    > To rondo jest tzw. "turbinowym". Już Ci głupio? :)

    A jakie to ma znaczenie? Tak samo masz znak ustap pierszenstwa i nic sie
    nie zmienia.
    Czyli masz ustapic tym, ktorzy znajduja sie juz na rondzie.

    --
    mk4

  • 80. Data: 2014-02-19 22:41:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-02-19 14:26, anacron pisze:
    > Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mną...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=E5QeD3Pn2dc

    Masakra normalnie. Jak ktoś w sklepie cię nie zauważy i wózkiem
    podjedzie za blisko to też stajesz specjalnie nieruchomo blisko i
    "nauczasz", czy raczej odsuwasz się i zapominasz o sprawie, bo każdemu
    się może zdarzyć? No tak, prawie każdemu... No bo ty masz zielone nawet,
    jak mają je ci z boku...

    > Później jechał tak, że praktycznie notorycznie przekraczał oś jezdni,

    Jakoś tego na filmie praktycznie notorycznie nie widać. Wcale nie widać.

    > aby na końcu "nie zauważyć" samochodu z naprzeciwka...

    Wyprzedził, zmieścił się - o co ci chodzi?

    > http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM

    Za to ty go wyprzedziłeś, zajechałeś drogę i zmusiłeś do zatrzymania
    jego i całą resztę w imię... No właśnie - bezpieczeństwa (sic!)?!

    > Pan miły, ale po szkłach w okularach sądzę, że ze wzrokiem to u niego
    > bardzo kiepsko.

    Po to są okulary, aby korygować wady wzroku.

    > Być może wielu uzna mnie za zwykłego chuja, ale Policja
    > powiadomiona, nagranie dostarczone.

    Ja nie. Bo zwykły chuj robiłby to ze zwykłej złośliwości, a ty dorabiasz
    do tego jeszcze ideologię.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański