  • 191. Data: 2014-02-20 22:17:53
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-20 21:18, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jawi t...@p...com ...
    (...)

    > Dla mnie nie byłoby dziwne, ze ktos widzący takie wyprzedzanie z boku
    > zainterweniował.

    Szczególnie w ten sposób - cóż, bycie fanem anacrona w ciemno do czegoś
    zobowiązuje :P

    > Ale widze, ze niektorzy by od razu lali wiec ja jakis inny jestem.

    Tak, jesteś inny - anacron chciał straszyć szelkami z giwerą :)
    Fajnego masz idola:>
    BTW - jak zwykle pokazujesz, że nie masz bladego pojęcia o tym, co
    kto miał na myśli, ale spróbujesz wmówić swoja wersję innym.
    Masti nie chciał nikogo lać, tylko zlać krzywą koherentną łysego
    debila wymuszającego hamowanie i pojechać dalej, zgłaszając takiego
    dzwoniąc na policję.

    > Na osmiu bym nie liczył - najczesciej nikt jednak nie reaguje.

    Ponieważ nie ma tylu debili w okolicach?

    > Przyznaje ze osobiscie robie to tylko przez CB

    Mistrz ciętej riposty - zgłasza zachowanie naganne na CB :)

    > lub dzwonie na policje ale
    > troche tez dlatego, ze taki wariat najczesciej jedzie dalej na tyle szybko
    > ze sciganie go byłoby niebezpieczne.

    Uuuuu, widzę, że i pościgi się niektórym marzą.

    > Jeżeli jednak jedziemy dalej razem, stajemy koło siebie na swiatłach etc.
    > to zdarzało mi sie otworzyc okno i powiedziec co mysle o takiej jezdzie.
    > Najczesciej reakcją było własnie słowo przepraszam i jakies wytłumaczenie w
    > stylu "nie zauwazyłem", "zagapiłem się".

    No proszę, ale tak przy okazji, bezpiecznie, zawsze można szybkę
    zamknąć:P

    > Tylko raz spotkałem debila ktory na uwage ze nie wyprzedza sie rowerzysty
    > na gazete zaczał cos pyszczyć ze on bedzie wyprzedzał tak jak bedzie
    > chciał. A praktycznie zepchnął mnie z drogi.

    Ciekawe - zawróciłeś i pogoniłeś za nim? Wiesz, jak zwykle to się
    kupy nie trzyma.

    > Wykrzyczał, ruszył i potem 3 nastepne skrzyzowania przejechał na czerwonym
    > bo za kazdym razem jechałem za nim chcąc kontynuowac jakże ciekawą
    > dyskusję. Nie wiem jak sprawa sie skonczyła, bo policja nie ma zwyczaju
    > informować zgłaszającego. Ale na swiadka mnie nie wołali wiec albo olali
    > albo gośc się przyznał i zapłacił mandat. Ale to było dawno temu :)

    Później się obudziłeś zlany zimnym potem :D

  • 192. Data: 2014-02-20 22:20:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-20 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jawi t...@p...com ...

    ^^^^^^

    > Oj uważaj, LEPEK nie byl jedyny co nic dziwnego w takim nieortodoksyjnym
    > wyprzedzaniu nie widział...

    Ty rozumiesz słowo pisane, czy trzeba drukowanymi wysłać z załącznikiem?

  • 193. Data: 2014-02-20 22:24:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-20 22:02, Shrek pisze:
    > On 2014-02-20 21:18, Budzik wrote:
    (...)

    > Ok - to mnie tylko utwierdza w przekonaniu, że coś z naszym szerfem jest
    > nie tak.

    Jechał pół godziny, by coś na dziadka znaleźć? W końcu mu się udało...
    Ludzie dojrzali emocjonalnie tak nie postępują:>

  • 194. Data: 2014-02-20 22:50:57
    Od: b...@g...com

    Czy moglbys wrzucic cale nagranie? Rozwialoby to watpliwosci.

    Pozdr.
    Bugatti

  • 195. Data: 2014-02-20 23:00:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.02.2014 22:24, Artur Maśląg pisze:
    > Jechał pół godziny, by coś na dziadka znaleźć? W końcu mu się udało...
    > Ludzie dojrzali emocjonalnie tak nie postępują:>

    Twoje teorie są powalające. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 196. Data: 2014-02-20 23:07:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Twoje nie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 198. Data: 2014-02-20 23:22:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    > Ja tam widzę pół godziny. 16.40 rondo, 17.10 dramatyczne zatrzymanie...

    No to masz odpowiedź na pytanie o odległośc - mniej wiecej oczywiście.
    Ktos zreszta w innym poscie podał odp - 35km.

  • 197. Data: 2014-02-20 23:22:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Szczególnie w ten sposób - cóż, bycie fanem anacrona w ciemno do
    > czegoś zobowiązuje :P

    Na razie słysze cały czas narzekanie na sposób (ale bez konkretów poza
    heblem w podłogę ktorego ewidentnie nie było) ale konstruktywnie innych
    propozycji nie ma.

    > Tak, jesteś inny - anacron chciał straszyć szelkami z giwerą :)

    Tak, to było smieszne.
    Tak jak pare innych rzeczy na ktore np. zwracałem mu uwage po wywiadzie w
    TV.

    > Fajnego masz idola:>

    To ty tak czesto prostestujesz, zeby ci nic do ust nie wkładać?

> [...]
    > Masti nie chciał nikogo lać, tylko zlać krzywą koherentną łysego
    > debila wymuszającego hamowanie i pojechać dalej, zgłaszając takiego

    To pocieszające.

    > Ponieważ nie ma tylu debili w okolicach?

    Ponieważ jest generalnie znieczulica.
    Nie widziałes nigdy eksperymentów, ktore pokazuja, ze ludzie na ulicy
    potrafia nie zareagowac na bardziej ewidentne sytuacje wymagające pomocy?

    > Mistrz ciętej riposty - zgłasza zachowanie naganne na CB :)

    Nie zgłasza, tylko odzywa sie to tego ktory coś takiego robi.
    Widzisz coś dziwnego w porozumiewaniu sie z innymi kierowcami przez CB?

    > Uuuuu, widzę, że i pościgi się niektórym marzą.

    Widzisz to co chcesz widziec.
    Ja mówie ze nie scigam, ty mówisz, ze widzisz sen o pościgu.
    Czyzbyś podswiadomie...?

    > No proszę, ale tak przy okazji, bezpiecznie, zawsze można szybkę
    > zamknąć:P

    Chyba musisz wyjasnic.
    Sugerujesz, ze jak anacron wychodzi to zle bo szeryf a jak ja korzystam z
    sytuacji nie utrudniajacej ruchu to źle bo tchórz?

    > Ciekawe - zawróciłeś i pogoniłeś za nim? Wiesz, jak zwykle to się
    > kupy nie trzyma.

    Zawróciłes?
    Skoro mnie wyprzedzał, to jechalismy w te samą stronę.

    > Później się obudziłeś zlany zimnym potem :D

    Wiesz co Artur... nie ma sensu taka dyskusja.
    Po raz kolejny udowadniasz, ze wiesz wszystko najlepiej i nic innego cie
    nie interesuje poza przekonaniem o wlasnej wszechwiedzy.
    To nie ma sensu.

  • 199. Data: 2014-02-20 23:22:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Jechał pół godziny, by coś na dziadka znaleźć? W końcu mu się udało...
    > Ludzie dojrzali emocjonalnie tak nie postępują:>

    W ten sam sposób jechałem w niedziele za golfem 70 km z Leszna do Poznania.
    Tylko ze rejestratora nie mam...

  • 200. Data: 2014-02-20 23:22:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bez przesady. W lusterku widać po prostu samochód za tobą - z kierowcą.

    Nie zawsze. Zwłaszcza ze sie sciemniało.

    > No przecież wyprzedził - nawet to nagrał.

    Tak, pisałem ogólnie.

    > Ok - to mnie tylko utwierdza w przekonaniu, że coś z naszym szerfem jest
    > nie tak.

    Bo?