  • 271. Data: 2014-02-23 20:59:04
    Temat: Re: NiektĂłrzy starsi ludzie nie powinni juz prowadzic...
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:lebb01$156$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale czujesz, że co do meritum mógł mieć rację

    Zależy co wg Ciebie jest meritum. Stosowanie agresji i chamstwa na drodze?
    Stawianie siebie ponad prawem?

    W opisanym przeze mnie historii nasz misio spowodował bardzo niebezpieczną
    sytuację, w dodatku nie rozumiał, że to co zrobił jest naganne. Siebie
    przedstawił jako poszkodowanego, chociaż film pokazał coś innego.

    Teraz znowu bawi się w sędziego Dreda. Pokazał film, na którym ponownie nie
    ma tego co opisał (wielokrotne przekraczanie linii, które teoretycznie mogło
    sugerować stan "wskazujący") i ponownie wymierza "sprawiedliwość".

    Kierowca golfa dał plamę przy wyprzedzaniu, ale to nie daje prawa
    przypadkowemu kierowcy do "zatrzymania obywatelskiego".
    Co najwyżej mógł to nagranie przekazać odpowiednim służbom do oceny i
    wyciągnięcia konsekwencji.

    Wiwo

  • 272. Data: 2014-02-23 22:10:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Zależy co wg Ciebie jest meritum. Stosowanie agresji i chamstwa na drodze?
    > Stawianie siebie ponad prawem?

    Czyli nie czujesz

  • 273. Data: 2014-02-24 08:15:43
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Czyli nie czujesz

    Siła Twojej argumentacji po raz kolejny poraża...

    Wiwo