    From: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Date: Sun, 10 Apr 2005 22:42:06 +0200

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Na niektorych komercyjnych serwerach znajduja sie grupy binarne zawierajaca
    > - dyplomatycznie mowiac - nielegalne odmiany pornografii. Duzo zalezy od
    > wysylajacych posty, w koncu na kazda niemoderowana grupe bin. mozna wyslac
    > prawie wszystko. Kiedys Rzeczpospolita wslawila sie rozglosnieniem sprawy i
    > ze slynnego ICMu pokasowano mase grup. Czy nie uwazacie, ze administratorzy
    > serwerow news powinni cyklicznie przegladac grupy i kasowac te bardziej
    > podejrzane ? (tudziez blokowac propagacje, aby grupy o zadanym wzorcu nazwy
    > wiecej sie nie pojawily - czy to w ogole mozliwe ?).

    z niecierpliwoscia oczekiwalbym wowczas procedensu z wsadzeniem do pudla
    administratora ogladajacego (i co z tego ze podczas 'kwalifikowania'? -
    w koncu nie jest bieglym sadowym z zakresu seksuologii) badz co badz
    zakazane tresci z takiej grupy.
    zreszta trudno mi wyobrazic sobie na jakiej podstawie mieli by to robic
    no i co najwazniejsze, pomysl ile dodatkowych etatow by to pochlonelo
    zeby zapewnic jako taka skutecznosc. czyli pomysl, przynajmniej mi,
    jawi sie jako utopijny. i dodatkowo przypominajacy natarcie na wiatraki.

    --

    toczący się pies nie nasiąka basem.