  • Data: 2017-06-25 00:00:46
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

> [...]
    > Najczęściej to są jakieś proste elektryczne sygnały których długość
    > określa czas napełniania wtryskiwaczy.
    > Jeśli sterowanie jest cyfrowe, to warto chociaż sprawdzić komputerem
    > czy deklarowany czas otwarcia wtryskiwaczy jest niezerowy.
    >
    > Jeśli pompa jest poprawnie sterowana, a nie daje paliwa - to problem
    > jest w pompie, one tak potrafią jakoś dość nagle paść.
    > Jak nie jest sterowana to trzeba szukać dalej.
    >
    > Czy ECU podczas kręcenia rozrusznikiem wie, że silnik się kręci?
    > Parametr obrotów silnika się zmienia? Może czujnik położenia wału?

    Pompa została wyciągnieta i sprawdzona.
    Tak, na komputerze widac ze silnik sie kreci.
    Ponoc do sterownika na pompie dochodzi złe napiecie.

    > No ja tam już takich agentów widziałem, że się nie śmieję z takich
    > rzeczy ;)

    Na problem z immo wskazałby pewnie komputer.
    A on wskazuje jednoznacznie - cisnienie na wejsciu do pompy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż