  • Data: 2018-11-20 10:58:07
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 10:43:47 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Tomku drogi,
    >
    > Coś ci się bardzo pomyliło. Nie siedzimy na czacie tylko na grupie
    > dyskusyjnej. Może dobrze byłoby, gdybyś odstawił czat na Onecie, gdzie
    > spędzasz czas rozmawiając na arcyciekawe tematy z mocno nieletnimi
    > dziewczynkami, bo zaczyna ci to szkodzić.

    no tak, pokazowa odpowiedz w stylu malpiej knajackiej gnidy, ktora nie wstydzi sie
    tym stylem epatowac

    cos sie znowu wyraznie pomylilo swinskiemu mariuszkowi czy tam adasiowi jakkolwiek
    ten burak sie nazywa,

    fakt ze tego typu gnidy stanowia dolny odsetek 10% usenetu jest faktem i probowani
    uczenia ich normalnosci (czego probuje godek) ma takie szanse powoedzenie jak
    wpuszczanie czerwonopyskiego plujacego na podloge dresa (lub dresow) na wyklad z
    filozofii

    ja proponuje separacje a w wypadkach skrajnych mile odsiadki w wiezieniach w ktorych
    wlasnie czesta goszcza tego poziomu buraki