  • Data: 2015-11-23 17:03:30
    Temat: Re: Nikon Coolpix L840
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2015 o 05:58, astro pisze:
    > Cavallino wrote in <news:n2rrob$5qv$1@node2.news.atman.pl>
    >
    > Skorzystaj z wyszukiwarki www.dpreview.com/products/search/cameras i ustaw
    > wymagane parametry (w tym "viewfinder").

    Bez wyszukiwania po cenie, takie zestawienie nie ma sensu.

    To już na allegro idzie ustawić lepiej kryteria, problem w tym, że z
    nich wynika, że odpowiedź na moje pytanie brzmi "Nie, nie ma superzoomów
    z wizjerem i matrycą cmos w cenie do 700 zł".
    A jak już się jakiś rodzynek znajdzie (Praktica 18 coś tam), to jasność
    obiektywu nieciekawa.