    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Tue, 24 Nov 2015 22:59:52 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nikon Coolpix L840
    From: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 24. November 2015 17:51:20 UTC+1 schrieb Cavallino:
> [...]
    znajdziesz , ale z elektronicznym celownikiem wziernikowym - tak.
    co bardzo ogranicza wygode uzywania , mozliwosci stosowania. To uwazam jakis
    poroniony pomysl i dlatego nikon wyprzedaje to co jeszcze ma na skladzie nawet przez
    biedronke za samboliczna cene.
    do celownika wziernikowego , ale to dodatkowe koszty ( ok 100 - 150 zl) i dodatkowy
    buzer zalozony na aparat z tylu.

    nawet z mniejszym zakresem zooma.

    > Dokładnie o to mi chodzi.
    > Ale jedyne co znalazłem w podobnej cenie (Praktica) miało obiektyw
    > (jasność?) 1:3,4 a jak mi powiedziano, to już zbyt słabe parametry, ten
    > Nikon miał koło 3.
    >
    > Reszta już dużo droższa - od 920 zł.

    roznica pomiedzy 3 a 3,4 jest niewielka- bez wiekszego znaczenia. generalnie obydwa
    sa ciemne i w tej klasei cenowej jako nowe dostaniesz oczywiscie aparat z najnizszej
    polki technologicznej , choc zdjecia oczywiscie beda uzywalne , a niekiedy i b.
    dobre.
    brak wziernika rzeczywiscie utrudnia stosowanie aparatu.
    przeszukaj siec , ja specjalnie w cenach nie jestem oblatany , ale nie sugeruj sie
    slowem " superzoom" - w prakrtyce te b. dlugie ogniskowe sa oplacone jednak spadkiem
    jakosci obrazu. chyba ze sie chcesz pobawic w lornetowanie sasiadki po przeciwnej
    stronie osiedla , ale to juz sam musisz wiedziec do czego ma aparta sluzyc. Rzadko z
    reki w zommie wychopdzilem na 12 razy przyblizenie.