  • 11. Data: 2011-03-09 12:35:35
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "Robert_J" napisal w wiadomosci >> Dzisiaj dostalem list od Nki,
    ze od 1 kwietnia 2011

    > A co zmieniaja w tym regulaninie? Bo nie kazda zmiana daje prawo do
    > wypowiedzenia :-)

    *** Wejdz na strone SatKueriera i tam wszystko lopatologicznie wylozone, a
    dpatkowo z fakruami za m-c marzec przesylana jest informacja do kazdego Abo
    ze zmianami w regulaminie, cenniku i informacja o mozlwiosci wypowiedzenia
    umowy. REasumujac: mMasz prawo do wypowiedzxenia umowy - nawet masz podane
    terminy do kiedy mozesz dokonac wypowiedzenia.... W przypadku Cyfry podwyzka
    jest wyzsza i max jej wysokosc wynosi ponad 10 zl (i jest uzaaezniona od
    pakietu)... A wszystko w imie lepszej oferty i dbalosci o dobro Abo....

    Pozdrawiam

    Mark

  • 12. Data: 2011-03-09 12:54:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.03.2011 11:19, Robert_J pisze:

    > A co zmieniaja w tym regulaninie? Bo nie kazda zmiana daje prawo do
    > wypowiedzenia :-)

    rosna ceny pakietow, ale takze znika davinci learning i cos jeszcze
    z oferty.

  • 13. Data: 2011-03-09 12:56:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.03.2011 18:41, Rafal M pisze:
    > Czy ktos juz moze wie, co mozna wynegocjowac w zamian za akceptacje
    > nowego regulaminu?
    >

    > Rok temu (gdy tez zmieniali regulamin) dali mi 5 pakietow za 48 zl.
    > Ciekawe co sie da ugrac teraz.

    pisalem juz o tym.
    moga zaproponowac np. pozostanie ze wszystkimi pakietami
    za 48 zl + multiroom (multoroom gratis przez rok).

  • 14. Data: 2011-03-09 12:57:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.03.2011 09:21, Wampir Energetyczny pisze:

    > a zmiana wynika z winy zlych zapisow czy jest podyktowana zmianami prawa?

    zmiana oferty

  • 15. Data: 2011-03-09 12:57:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.03.2011 10:47, 4CX250 pisze:

    > W tej chwili place 68zl a widze ze moge miec wszystkie pakiety
    > tematyczne za 54zl wraz z multiroom

    tyle to dla nowych, dla stalych 48

  • 16. Data: 2011-03-09 12:59:39
    Temat: Re: Cyfra też (było: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011)
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.03.2011 10:27, Cavallino pisze:

    > Cyfra zmienia ceny, więc również można im podziękować.
    > No i się dylemat o brak polskiej ligi rozstrzygnął bez większych problemów.

    tzn. co z liga? odpuscili?

  • 17. Data: 2011-03-09 13:00:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tzn. co z liga? odpuscili?

    Nie.

    Żadne z konsorcjów (N+Orange i Cyfra+Polsat) nie chce dać tyle kasy, żeby
    Ekstraklasa była zadowolona (dają ok. 400 mln a ma być 450 mln), więc
    konkurs zakończył się bez zwycięzcy.
    Teraz będą ich namawiać w rokowaniach do podwyższenia oferty, a jako
    straszak wisi możliwość stworzenia własnego kanału i sprzedaży go każdemu
    chętnemu.

    Przy czym ta ostatnia możliwość jest IMO mało realna, bo to by znaczyło, że
    muszą z rynku zebrać grubo ponad 500 mln (koszt produkcji i dsytrybucji
    kanału) - a to się raczej nie uda.
    Policzmy: 500 mln/3 lata/12 miesięcy=14 mln miesiąc w miesiąc
    Przy cenie 10 zł za abonenta to by oznaczało 1 400 000 stałych abonentów, a
    uwzględniając że jeszcze operatorzy muszą zarobić to pewnie koło 2 mln.
    IMO nierealne.

  • 18. Data: 2011-03-09 13:20:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.03.2011 14:00, Cavallino pisze:

> [...]
    > Teraz będą ich namawiać w rokowaniach do podwyższenia oferty, a jako
    > straszak wisi możliwość stworzenia własnego kanału i sprzedaży go

    cos nie za duzo rzadaja?

  • 19. Data: 2011-03-09 13:22:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > cos nie za duzo rzadaja?

    "Żądają" jeśli już.

    Trochę racji mają.
    Poprzednio było 360 mln, teraz są nowe stadiony, będzie Euro, więcej
    kibiców, lepsi zawodnicy, większe budżety klubów - to wszystko kosztuje.
    A kasa z Canal+ dla małych klubów to praktycznie był najważniejszy dochód, a
    jak znam życie to duże kluby chcą mieć więcej % z tortu.

  • 20. Data: 2011-03-09 13:34:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> writes:

> [...]
    > A kasa z Canal+ dla małych klubów to praktycznie był najważniejszy
    > dochód, a jak znam życie to duże kluby chcą mieć więcej % z tortu.

    Ilu abonentów ma w tej chwili kanał z ligą?

    MJ