  • 41. Data: 2011-03-10 22:14:46
    Temat: Re: Cyfra też (było: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > No nie. Ale np. kiedys byl trzymiesieczny okres wypowiedzenia, a teraz o
    > ile czegos nie pochrzanilem jest jedno miesieczny. Ponadto zmiana
    > regulaminu zawiera po prostu zmiane oferty w sensie, ze sa nowe pakiety i
    > opcje.

    A to by trzeba porównać punkt po punkcie, bo całkiem możliwe, że coś tam
    jeszcze przemycili co nie musi być pozytywne.

  • 42. Data: 2011-03-11 07:26:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A to by trzeba porównać punkt po punkcie, bo całkiem możliwe, że coś tam
    > jeszcze przemycili co nie musi być pozytywne.

    Zgadza sie, ale jesli tak jest to malo kto wychwyci, bo wiekszosc i tak do
    kosza bez czytania wrzuci.

  • 43. Data: 2011-03-11 09:45:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zgadza sie, ale jesli tak jest to malo kto wychwyci, bo wiekszosc i tak do
    > kosza bez czytania wrzuci.

    I o to im chodzi.

  • 44. Data: 2011-03-19 15:14:06
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Mar, 18:41, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Rok temu (gdy tez zmieniali regulamin) dali mi 5 pakietow za 48 zl.
    > Ciekawe co sie da ugrac teraz.

    Ok, napisze tylko, ze bez problemu daja na kolejne 12 mies wszystkie
    pakiety za 48 pln.
    Z tego co po forach czytalem, jak ktos chce twardo negocjowac (czyli
    wysle wypowiedzenie umowy i bedzie je chcial odwolac) to ugra jeszcze
    dodatkowo nFilm HD na 6 mies gratis.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 45. Data: 2011-03-25 23:18:05
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > Ewentualna informacje o nie akceptowaniu zmian trzeba do nich
    > dostarczyc do 21 marca 2011.

    a z czego wynika ta data bo zmiana wychodzi od 1 kwietnia i mogłem
    wcześniej nie zauważyć zmiany.
    Rozumiem że wysyłali powiadomienia ale nie kojarzę czy było to listem
    poleconym?
    Pytam bo chciałbym mooltiroom wytargować a nie wiem czy nie będzie za
    późno na targi z operatorem?

  • 46. Data: 2011-03-28 05:26:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-26 00:18, noy pisze:
    > a z czego wynika ta data

    z niczego, tak sobie ustalili

    > bo zmiana wychodzi od 1 kwietnia i mogłem
    > wcześniej nie zauważyć zmiany.

    trudno, teraz już akceptujesz

    > Rozumiem że wysyłali powiadomienia ale nie kojarzę czy było to listem
    > poleconym?
    > Pytam bo chciałbym mooltiroom wytargować a nie wiem czy nie będzie za
    > późno na targi z operatorem?

    teraz czekasz na koniec umowy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 47. Data: 2011-03-28 15:02:31
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 28-03-2011 o 07:26:34 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > teraz czekasz na koniec umowy.

    Albo wypowiadasz w związku z wycofaniem DVL - do 14 kwietnia, albo TVN
    Warszawa - zależy kiedy wyłączą.

    --
    SW3
    ----

  • 48. Data: 2011-03-29 13:12:02
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-28 17:02, SW3 pisze:

    > Albo wypowiadasz w związku z wycofaniem DVL - do 14 kwietnia, albo TVN
    > Warszawa - zależy kiedy wyłączą.

    a sa w nowej umowie ?