  • 71. Data: 2015-03-25 04:10:25
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mesag6$j97$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Zasadniczą zaletą ładowarki lub powerbanku jest to, że w przeciwieństwie
    > do
    > wymiany baterii możesz w ogóle nie wyłączać telefonu i nie przerywać sobie
    > tego co robisz - możesz zacząć ładować np. w trakcie trwania zbyt długo
    > przeciągającej się rozmowy video na Skype.
    > ---
    > Zaletą ładowarki lub powerbanku jest to, że w odróżnieniu
    > od baterii można ich używać do różnych urządzeń.

    No to mamy już dwie duże zalety powerbanku.

  • 72. Data: 2015-03-25 04:13:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Prawdę pisząc...to jeśli w danym momencie ładuję telefon a ktoś zadzwoni,
    > najczęściej odłączam od ładowarki/powerbanku a po zakończonej rozmowie
    > podłączam ponownie. Nigdy nie uszkodziłem żadnego gniazda ładowania ale
    > może dlatego że nie jestem (chyba) kretynem i nie wciskam "na siłę"
    > wtyczki oraz pamiętam "polaryzację" gniazda, żeby podłączać właściwie :D

    Gdybyś używał produktów Apple to ani nie musiałbyś się martwić
    o fatalną wytrzymałość mikro USB ani o polaryzację gniazda...

  • 73. Data: 2015-03-25 04:15:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Na smartofonie. Jakiej firmy podałem przed chwilą w innej
    > odpowiedzi na twój post. Tylko nie zapominaj że urządzenie to
    > służy nie tylko do czytania. :-)

    Asus robi wiele urządzeń - który to model jest taki trefny?

  • 74. Data: 2015-03-25 05:42:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

> [...]
    >
    > Przydalyby sie znormalizowane ogniwa energetyczne, pasujace do wszystkich
    > urzadzen, ktore wymienialoby sie "w biegu" nie przerywajac pracy na czas
    > uzupelniania. Wtedy ladowaloby sie ogniwa a nie urzadzenia i nosilo ze
    > soba zapas kilku."
    >
    > W dalszym ciagu dyskusji piszesz, ze nie rozumiesz jak to ma dzialac, ja
    > ci wyjasniam a ty bulwersujesz sie i stwierdzasz, ze cos takiego nie
    > istnieje.
    >
    > Prosze.... jak odpisujesz, to odswiezaj sobie calosc podwatku a nie
    > ustosunkowuj sie do fragmentow ostatniego posta.

    Twoje "wyjaśnienia" nie mają sensu. Zrozum, że bateria do 10" tableta
    będzie inna niż do 4" telefonu a jeszcze inna niż do 2" zegarka.

    > Rozumiem, ze przeczytales i zrobilo ci sie glupio, bo watek dotyczy
    > wspolpracy kilku urzadzen, a nie tylko pojedynczego smartfona o ktorym
    > wspominasz powyzej?

    Nie, nie zrobiło mi się głupio... Fascynująca jest Twoja interpretacja
    obseracji: jeśli komuś nie podoba się Twój pomysł lub go krytykuje to pewnie
    nie przeczytał tego co napisałeś ze zrozumieniem, bo przecież jak by
    przeczytał ze zrozumieniem to oczywiście zgodziłby się z Twoim genialnym
    pomysłem.

    Przydałoby Ci się więcej samokrytyki.

    Po co stwierdzasz oczywistości?

  • 75. Data: 2015-03-25 08:46:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 04:13, Pszemol pisze:

    > Gdybyś używał produktów Apple to ani nie musiałbyś się martwić
    > o fatalną wytrzymałość mikro USB ani o polaryzację gniazda...

    Za to zaczął by się martwić o wycierające się styki na wtyczce lightning :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 76. Data: 2015-03-25 08:55:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 25 marca 2015 05:42:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Twoje "wyjaśnienia" nie mają sensu. Zrozum, że bateria do 10" tableta
    > będzie inna niż do 4" telefonu a jeszcze inna niż do 2" zegarka.

    Zacytuje ciebie samego.
    "Brawo, właśnie wymyśliłeś baterie AA i AAA :-) "

    W uzupelnieniu - kupujesz wylacznie urzadzenia na pojedyncze baterie?

> [...]
    > nie przeczytał tego co napisałeś ze zrozumieniem, bo przecież jak by
    > przeczytał ze zrozumieniem to oczywiście zgodziłby się z Twoim genialnym

    Poprzestane na ponownym zacytowaniu Ciebie samego. Chyba dalej nie przeczytales
    pierwszego postu od Lordbluzg. Piszemy o tych urzadzeniach
    http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/neptu
    ne-suite-smartwatch-w-roli-glownej-akcesoria#ixzz3Uj
    cj1z92

    ">> >> O jakim "zespole" urządzeń mówisz?

    > Po co stwierdzasz oczywistości?

    Zeby Ci uswiadomic, ze waskie gardlo czasu pracy na baterii jest problemem chwili
    obecnej a zmiany zachodza w niesamowitym tempie, zarowno ewolucyjnie jak i skokowo.

  • 77. Data: 2015-03-25 09:42:29
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:met93d$d4m$1@dont-email.me :
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Gdybyś używał produktów Apple to ani nie musiałbyś się martwić
    > o fatalną wytrzymałość mikro USB ani o polaryzację gniazda...

    Nie tylko Apple ma takie rozwiazanie:) Mam słuchawke BT, która doskonale
    sobie radzi z polaryzacją:
    http://i-cdn.phonearena.com/images/reviews/128888-im
    age/Plantronics-Voyager-Legend-UC-Review-006.jpg
    Rozwiazanie jak Macboku. Magnesik wbudowany w jedno i drugie. Wystarczy
    zblizyć i samo sie własciwie podłącza. Konwerter USB/plantronics montuje się
    oczywiscie "standardowo" ale jesli mam "dedykowany kabel" to konwerter jest
    jakby na stałe. Może producenci kiedyś docenią to proste rozwiązanie i zrobi
    się "standard", który nie wyklucza USB.

    Apple niestety u mnie nie wchodzi w grę. Hardware jest całkiem fajny,
    natomiast software zbyt ubogi do moich zastosowań i często brak odpowiednich
    aplikacji dla moich działań. Z bólem sie przesiadałem z WM6,5 na Andka ale
    tutaj na szczęście się to rozkręcilo (mowa o kompatybilnosci z Windows PC i
    róznorodności aplikacji, często darmowych lub za niewielką cenę jak i
    mozliwosciach BT czy Share WiFI gdzie Apple miało spore wtopy) Nie ma
    żadnego problemu (za darmo) stworzenie sobie pełnego...serwera z telefonu
    (www, ftp, samba) i robienie z nim sztuczek, gdzie uzytkownicy iPhone mogą
    sobie tylko pomarzyć :). Cena również jest przyzwoita dla rozwiązań
    hardwarowych z Androidem :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 78. Data: 2015-03-25 09:57:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 04:09, Pszemol pisze:

    > A jakie to ma wady? I przecież taki power bank po spełnieniu
    > jego funkcji naładowania baterii głownej potem odłączasz...

    Ale ładowanie to godziny i w tym czasie masz bardzo
    niewygodny w urzyciu zestaw.

    > Bardzo profesjonalnie... :-))))

    Bardzo.
    Nieprofesjonalne było by dopuszczenie by bateria przerwała
    rozmowę z zaskoczenia. Jak widzę bardzo różnimy się w ocenie
    tego co jest profesjonalne.

    > :-)))))) No cholernie wygodne i profesjonalnie :-)

    Jak nie ma możliwości podpięcia ładowarki to owszem i wygodne
    i profesjonalne.

    > Wypada się przyzwyczaić do lepszych czasów...

    Czasy kiedy nie mogę dokupić i własnoręcznie wymienić baterii
    nie są lepsze.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2015-03-25 10:00:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-24 o 19:17, re pisze:

    > Nie, mi się nic nie pomyliło.
    > Porozmawiaj z kims kto faktycznie piętnaście lat temu używał
    > takich urządzeń i potwierdzi jak były nazywane.
    > ---
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Palmtop
    >
    > "Najpopularniejsze palmtopy to urządzenia pracujące pod kontrolą
    > systemów operacyjnych Windows Mobile (zwane Pocket PC)..."
    >
    > Nie nazywano ich palmami, ale palmtopami jak najbardziej

    No zobacz. Tego nie doczytałeś:
    "Tak jak ty napiszą dzieciaki które swoja wiedzę opierają na wpisie
    w wikipedii a nie na osobistych doświadczeniach z tego okresu."
    Naprawdę znajdź kogoś kto używał wtedy takich urządzeń i zapytaj.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2015-03-25 10:01:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-24 o 19:05, re pisze:

    > Czyli zamiast możliwości wymiany baterii wolisz mieć stado
    > ładowarek rozrzuconych po samochodach, rowerach i miejscach
    > gdzie przebywasz.
    > ---
    > Wolę :-)
    >
    > Nieefektywne bo wcześniej czy później
    > trafi się delegacja cudzym samochodem i tam tej ładowarki
    > nie będzie.
    > ---
    > I dla tego jednego przypadku warto mieć zmienianą baterię ? Czym to się
    > różni od turystycznej ładowarki ?

    A nie uważasz że to głównie zależy od tego jak często jesteś
    bez ładowarki z dala od swojego biura i samochodu ?