  • 1. Data: 2013-01-14 17:59:24
    Temat: Nocna fotografia
    Od: Slon <z...@g...com>

    Fotografia gigantycznej, upadlajacej kolejki.

    http://www.fakt.pl/Oto-horror-przed-Urzedem-Pracy-,a
    rtykuly,195582,1.html

    Slon

  • 2. Data: 2013-01-14 21:20:17
    Temat: Re: Nocna fotografia
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-14 17:59, Slon pisze:
    > http://www.fakt.pl/Oto-horror-przed-Urzedem-Pracy-,a
    rtykuly,195582,1.html

    Nie wiem, czy jesteś tego świadomy, ale gdybyś tu mieszkał, to
    wiedziałbyś, że fakt to taka gazeta dla debili. Piszą też często o ufo i
    płaczących obrazach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /raczej jestem optymistą, może nie aż takim jakim był Żeromski.../

  • 3. Data: 2013-01-14 21:51:07
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <50f46882$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>,
    j...@w...pl says...

    > Nie wiem, czy jesteś tego świadomy, ale gdybyś tu mieszkał, to
    > wiedziałbyś, że fakt to taka gazeta dla debili. Piszą też często o ufo i
    > płaczących obrazach :)

    Ci ludzie ustawili się aby jako pierwsi wpłacić na konto Wielkiej
    Orkiestry Świątecznej Pomocy bezpośrednio do kasy Urzędu Powiatowego.
    Troll - Trollem ale celnie pisze, dlatego nie jest ignorowany.
    Ja też uważam, że ludzie w Polsce to tchórze i mają to na co zasługłują.
    A mają wielkie gówno a nie normalny kraj.
    15 lat spędziłem żyjąc i pracując poza Polską.
    Oczywiście wszyscy na koniec umrzemy i nic się nie liczy tylko to że się
    dziś nażarłem i jutro też będzie micha.
    Kto wie. Sam się zastanawiam.

  • 4. Data: 2013-01-14 22:03:27
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    rtykuly,195582,1.html

    Parę wierszy niżej:

    http://www.forbes.pl/boeing-musi-zrobic-przeglad-dre
    amlinera-za-duzo-awarii,artykuly,136839,1,1.html

  • 5. Data: 2013-01-14 22:19:41
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 14, 2013 4:03:27 PM UTC-5, jo44 wrote:

    > Parę wierszy niżej:
    >

    > http://www.forbes.pl/boeing-musi-zrobic-przeglad-dre
    amlinera-za-duzo-awarii,artykuly,136839,1,1.html

    Dlatego polacy jako pierwsi postanowili latac tym badziewiem.
    Sami z sebie robia "krolikow doswiadczalnych?
    A tak przy okazji, to przeciez wiadomo, ze jak sie nie ma argumentow,
    to sie pisze, ze w Amerycve, to Murzynow bija.

    Slon

  • 6. Data: 2013-01-14 22:45:00
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 14, 2013 3:20:17 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Nie wiem, czy jesteś tego świadomy, ale gdybyś tu mieszkał, to
    >
    > wiedziałbyś, że fakt to taka gazeta dla debili. Piszą też często o ufo i
    >
    > płaczących obrazach :)

    Nie napisales, ze ustawili tez statystow do tej fotografii.

    Sa tez tam gazety, ktore pisza o "jedwabnych polakach",
    o szmalcownikach, o zielonej wyspie, i przekonuja jankow muzykantow,
    ze sa mlodymi, wyksztalconymi z duzych miast,
    ale tylko wtedy, gdy kaczorem jest Kaczynski a nie Donald.

    Wszedzie na swiecie poza polska, to wlasnie Donalda a nie Kaczynskiego,
    kojarzy sie z kaczorem.
    Nawet jego nazwisko bardzej pasuje do Donald Duck.

    Ale tak trzymaj, zawsze byli potrzebni idioci, zeby rozpierdalac Polske.
    Juz nie dasz rady ukryc tego, ze jestes bardzo pozyteczny.

    Slon

  • 7. Data: 2013-01-14 22:53:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 14, 2013 3:51:07 PM UTC-5, Gil wrote:
> [...]
    >
    > 15 lat spędziłem żyjąc i pracując poza Polską.
    >
    > Oczywiście wszyscy na koniec umrzemy i nic się nie liczy tylko to że się

    A dzieci i wnuki, niech zostana niewolnikami w kraju,
    zajebiscie madrych swoich przodkow, jankow muzykantow.

    Slon

  • 8. Data: 2013-01-14 23:27:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-14 21:51, Gil pisze:
    > Ci ludzie ustawili się aby jako pierwsi wpłacić na konto Wielkiej
    > Orkiestry Świątecznej Pomocy bezpośrednio do kasy Urzędu Powiatowego.

    Akurat zniechęcająca polityka bezrobocia jest wskazana. Sporo tych ludzi
    symuluje ochotę do pracy albo nie wykazuje zupełnie jakiejkolwiek
    inicjatywy.

    > Troll - Trollem ale celnie pisze, dlatego nie jest ignorowany.

    Kto? Ten bełkoczący debil, dla którego jedynym argumentem są skojarzenia
    z imieniem, które zresztą myli z nazwiskiem? :)

    > Ja też uważam, że ludzie w Polsce to tchórze i mają to na co zasługłują.
    > A mają wielkie gówno a nie normalny kraj.

    Wszędzie są tchórze i wszędzie jest źle w lokalnych oczach. Znaleźć dziś
    kraj, w którym nie ma powszechnego narzekania naprawdę trudno.

    > 15 lat spędziłem żyjąc i pracując poza Polską.
    > Oczywiście wszyscy na koniec umrzemy i nic się nie liczy tylko to że się
    > dziś nażarłem i jutro też będzie micha.

    A myślisz, że co niby się liczy? Za trzysta lat nikt nie będzie myśleć o
    żadnej z żyjących dziś osób, może z wyjątkiem wspomnień na lekcjach
    historii, których i tak nikt nie będzie słuchać, jak to jest dziś z
    analizą wieku siedemnastego. W pięć minut padną nazwiska: Hitler,
    Stalin, Gorbaczow, JPII jeszcze może, choć akurat jego znacznie bardzo
    się umniejszy i... następni, których imion nie znamy.
    Ważny jest ogólny rozwój, ale szczegół się nie liczy, niestety. Możemy
    najwyżej cieszyć się tu i teraz, michą albo teatrem, co kto lubi.

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy wrzesień pali trawę, w październiku dają kawę/

  • 9. Data: 2013-01-14 23:42:47
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 14, 2013 5:27:01 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Akurat zniechęcająca polityka bezrobocia jest wskazana. Sporo tych ludzi
    >
    > symuluje ochotę do pracy albo nie wykazuje zupełnie jakiejkolwiek
    >
    > inicjatywy.

    Czasami wykazuja inicjatywe i sie wieszaja,
    albo w inny sposob popeniaja samobosjtwa.
    Czasami dzieci musza kisic w beczce z kapusta.

    > Kto? Ten bełkoczący debil, dla którego jedynym argumentem są skojarzenia
    >
    > z imieniem, które zresztą myli z nazwiskiem? :)

    Kraj jankow muzykantow, to nie kojarzenie z nazwiskiem,
    tylko z debilem takim jak ty, ktorych tam nie brakuje.

    > Wszędzie są tchórze i wszędzie jest źle w lokalnych oczach. Znaleźć dziś
    >
    > kraj, w którym nie ma powszechnego narzekania naprawdę trudno.

    Madrzy zawsze sa w mniejszosci i czasami nie majac wyboru,
    sa zmuszeni do wypierdalania z kraju jankow muzykantow.
    Zoastaja za to, szmalcowniki i poskomusze bydlo,
    ktore sie ustawilo przy okraglym stole.

> [...]
    >
    > Ważny jest ogólny rozwój, ale szczegół się nie liczy, niestety. Możemy
    >
    > najwyżej cieszyć się tu i teraz, michą albo teatrem, co kto lubi.

    Cieszyc sie tez nalezy, ze lepsi, madrzejsi i przewidujacy,
    podziela sie krajem, skorwionego narodu jankow muzykantow.

    Slon

  • 10. Data: 2013-01-14 23:59:05
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <50f48636$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>,
    j...@w...pl says...

    > A myślisz, że co niby się liczy? Za trzysta lat nikt nie będzie myśleć o
    > żadnej z żyjących dziś osób, może z wyjątkiem wspomnień na lekcjach
    > historii......

    Robisz fotografie i filmy. Dokumentujesz przeszłość. Każda fotka to
    przeszłość. Posiadłeś umiejętność dokumentowania przeszłości.

    Im więcej widzę i im więcej ludzię sie mądrują tym bardziej wierzę w
    słowa - że "każde słowo i myśl została zapisana i będzie pokazana".
    I wszystko jest ważne.
    Sam mogę udokumentować już obraz i dźwięk z przed 10 albo i więcej lat.
    A co dopiero ktoś inny.
    Ale OT z mojej strony.