  • Data: 2015-04-17 07:06:52
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-17 o 05:43, AL pisze:
    > Reasumując:
    > Traktować ich jak turystów a nie jak 'objawienie' czy wstęp do nowej
    > wojny hybrydowej (zielone ludziki na motorach).
    > Wystarczy respektować parę powyższych punktów i będzie OK - nie dać
    > pretekstu do jakieś nowej nagonki dla ruskich mediów.
    > Ot, pokazać, że sa W UE i dodatkowo w gosciach a nie na wschodzie u siebie.

    Kowal się z Dziewulskim nie zgadzał. Wpuszczenie ich będzie gorszym
    wyjściem niż zakaz. Ale zakaz z przyczyn "formalnych" Na pewno coś da
    się wymyślić. Będzie jęczenie w ruskich mediach przez 3 dni i ucichnie.
    Pamiętajmy że Rosja nie wpuściła polskiego marszałka na pogrzeb.

    A tak w ogóle.... to unia powinna się zebrać i uchwalić sankcje na tych
    wilków jako popleczników Putina i po zabiegu.
    Wiem... Unia to zgraja biurw które nic dobrego dla ludzkości nie zrobią
    a już dla Polski? :-)