  • Data: 2015-07-02 12:29:43
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-02 o 11:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > przyzwyczajenie ?
    > W tamtych czasach siegnalem po Nokie raz, chyba jakis inny numer, ... i
    > zglupialem.
    > To menu jakies dziwne. Nienaturalne.

    To Natura tworzy menu telefonów?

    > Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona. A przy okazji tansze byly.

    Jakbyś na co dzień używał Nokii, to takie zdanie miałbyś o menu w ww.
    telefonach.

    > W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

    To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
    tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.

    Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
    jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
    nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    --
    Liwiusz