  • Data: 2015-07-02 13:25:34
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-07-02 o 11:38, J.F. pisze:

    >To Natura tworzy menu telefonów?

    Poniekad. Rozmowy, sms (Telefon nie sluzy do SMS ! ), ksiazka,
    ustawienia, dzwonki itp .. naturalne funkcje :-)

    >Jakbyś na co dzień używał Nokii, to takie zdanie miałbyś o menu w ww.
    >telefonach.

    Nie. Wczesniej przeciez nie uzywalem Siemensa. Ani Ericssona.
    Owszem - moze Nokia by mnie do czegos przyzwyczaila i nie odczuwalbym
    takiego niesmaku.
    Ale lepsze menu raczej bym chwalil.

    >To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
    >tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.

    To jest antyk. O funkcjach porownywalnych z innymi owczesnymi
    telefonami.
    Ale ksiazka byla i nadal jest do d* :-)

    >Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
    >jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
    >nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    Ale nie musi, tylko moze. I niekoniecznie o odpisywanie chodzi, ale
    czesto o odebranie.
    A im wiekszy biznesmen, tym wiecej te e-maile warte :-)

    J.