  • Data: 2014-01-11 19:57:27
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2B2BE58061C6budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Bo?

    Bo to prowokuje do kontynuacji.
    A chlanie nie jest dobrem koniecznym do życia, ani czymkolwiek co należy
    propagować/ułatwiać, zwłaszcza w połączeniu z kółkiem.

    > Cała Europa ma

    Kwantyfikator od czapy.

    a tu nagle ma nie byc, bo jakis dwóch narąbało sie jak bele
    > i pojechało.
    > Dlaczego za nich chcesz karac cała reszte?

    Ci dla których dzień bez gorzały to kara, zupełnie mnie nie interesują jako
    obiekty praw.
    Podobnie jak inne szympansy.