  • Data: 2019-07-01 22:16:02
    Temat: Re: Nowoczesne laptopy - w srodku prawie PUSTE!
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    w artykule <news:qfdmua$tjs$1@dont-email.me> pisze:

    > "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> ??????? ?

    > Moze i racja, ale w tym akurat modelu naprawde sa podzespoly
    > IDENTYCZNE jak te ktore wystepuja w mniejszej gabarytowo
    >
    > wersji 15"
    > I roznica miedzy nimi to tez ta ilosc pustego miejsca wewnatrz.

    Wiem, że takie są. Producent oferuje szeroki zakres konfiguracji, a
    dystrybutorzy i tak kompletują głównie modele niskobudżetowe. Sam mam
    takiego Thinkpada - bez kamerki, bez czytnika odcisków palców, bez dysku
    SSD, bez terabajta HDD, bez napędu optycznego, bez Windows... Na pokładzie
    Linux Mint i tylko 2 GiB RAM.

    Wydaje mi się, że widziałem nawet coś ciekawszego - model notebooka z
    ekranem 17" i 15,4" do wyboru - w tej samej obudowie, tylko większy ekran
    był z bardzo wąską ramką.

    Jeśli chcesz wybrać bardziej rozbudowany model, pewnie musisz szukać w innej
    sieci. Przykładowo Komputronik może mieć modele średnio bardziej wypasione
    niż hipermarket, ale to widać dopiero w długim rządku literek i cyferek po
    nazwie.

    > Wiec, co, odradzasz zabawe w dodanie tam do srodka jeszcze jednej
    > baterii? ;)

    Jeśli lubisz wybuchy podczas ładowania, dokładaj jak najmocniejszą.
    Tegorocznych upałów pewnie nie przeżyje.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)