    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy laptop ale... który?
    Date: Thu, 11 Jun 2009 15:24:01 +0100

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote in message
    news:20090611161215.bc358fda.sqeeb@internet.communit
    y...
    >Lipiec-sierpień to chyba najlepsza pora do kupowania sprzętu
    >elektronicznego?

    przy obecnych wachaniach kursow nie ma to najmniejszego znaczenia

    >2. Na alledrogo największą matrycę jaką znalazłem to było 17.3 cala, czy
    >są może większe sprzęty? Nie przeszkadza mi duża waga i gabaryty, ale duży
    >obraz byłby mile widziany.

    no to czemu nie stacjonarny? za te same pieniadze zawsze bedzie znacznie
    lepszy niz laptop, mozliwosci rozbudowy, szybkiego zastapienia padnietych
    elementow itd...

    >3. Jakie czasy reakcje mają współczesne matryce? 8ms? Mnie by tak 5ms

    nie zauwazysz roznicy miedzy 5 a 10, nie ma zreszta obecnie zadnego
    znaczenia ile producent poda bo zadne nie smuza

    >4. HP, Dell, Acer, Asus, Toshiba? I czemu? ;-) Do HP się zraziłem, jak mi

    ten z najdluzsza gwarancja, przy obecnej konkurencji na rynku laptopow
    firma ma juz marginalne znaczenie, a i tak wszystko produkuja skosnoocy,
    nierzadko nawet w tych samych fabrykach