  • Data: 2018-12-10 08:21:59
    Temat: Re: Nowy rodzaj wciskania w fotel
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Ale pewnie 180-200 zre wiecej (dużo?) a chcieli dojechać do następnego
    Ausfahrt'a :)

    nie wiem, nie posiadam :-) ale byla niedawno zadyma w VW bo okazalo sie ze
    wierchuszka koncernu nawoluje do elektrykow a sami zasuwaja brudnymi spalinowcami o
    duzych pojemnosciach :-)

    https://www.automobilwoche.de/article/20180902/AGENT
    URMELDUNGEN/309029999/neue-regelung-fuer-dienstwagen
    -vw-manager-sollen-elektroautos-fahren

    20 000 aut to juz jest konkretna liczba wiec jestem za :-)