eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemy › Re: Nowy silnik, nowe problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Date: Tue, 22 Apr 2014 23:31:04 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <lj6o12$g45$1@mx1.internetia.pl>
    References: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1398203234 16517 83.238.168.227 (22 Apr 2014 21:47:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Apr 2014 21:47:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530927
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >
    >> Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
    >> - zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia
    >> jakiś niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a
    >> płynu aż tak nie ubywało
    >> - silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku)
    >> ale - jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak
    >> ze starej lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś
    >> czasie wszystko przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy
    >> ciepły - ponoć sprężanie dobre jest
    >> - nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
    >> - nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
    >> - ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
    >>
    >> Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą
    >> ponoć już usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą
    >> lub sama głowica.
    >>
    > Wrócić do mechanika, skoro ucieka płyn w takim tempie...

    Ale on jest u mechanika :-) który stwierdził jak powyżej co według mnie nie
    dowodzi szczelności głowicy bo nieszczelności zewnątrznego układu chłodzenia
    nie powodują utraty mocy silnika ani nie bardzo mogą produkować białej (ew
    niebieskawej) chmury za samochodem akurat w momencie dużego otwarcia
    przepustnicy tylko właśnie nieszczelność głowicy takie skutki ma. Oczywiście
    mogę się mylić, ale liczyłem na jakieś za albo przeciw.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: