  • Data: 2014-10-25 22:42:14
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podr?bki
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-25 o 17:34, Marek pisze:
    > mam
    >
    > Nie rozumiem po co RS232? W kompie usb wystarczy, mówimy o
    > przejściówkach uart<->usb serial

    OK, zakręciłem się, bo jednocześnie dyskutuję o MAX232. Tak czy inaczej,
    przy debugowaniu własnych płytek nie potrzebuję przejściówek bo nie daję
    konwerterów UART/RS232 jak MAX232 tylko UART/USB. Dlatego cenie FTDI, za
    to, że można łatwo i tanio kupić ich układy.
    A jeśli chodzi o obce urządzenia, to częściej potrzebuję konwerterów
    RS485/USB, a te już nie są za kilka złotych. Chociaż jakiś czas temu
    kupiłem tanio na Aliexpress konwertery RS485/USB na układzie HL-340.
    Tylko walczyłem kilka dni, żeby znaleźć działające sterowniki.

    --
    pozdrawiam
    MD