  • Data: 2014-10-26 20:58:17
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> wrote in message
    news:54492f1a$0$11138$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak masz podróbkę np. Rolexa to też będziesz oskarżał producenta jeśli
    > to wykryje i zażąda zniszczenia podróbki?

    oczywiscie - zwlaszcza jezeli zaplace za niego wystarczajaco duzo
    zeby nie miec podejrzen ze to podroba to wisi mi co rolex o tym 'mysli'
    i moim zdaniem wara mu od mojej fizycznej wlasnosci

    ewentualne roszczenia powinien moc sobie wysuwac do kogos kto skopiowal
    ich wzor i znaki towarowe a nie do mnie skoro nabylem go w dobrej wierze

    moim skromnym wsadzanie wlasnosci intelektualnej w okolice paserstwa
    jest posunieciem sie o krok zbyt daleko

    --
    http://db.org.pl/