  • 21. Data: 2011-05-30 00:24:50
    Temat: Re: Nowy układ wydechowy i zgon auta.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 May 2011 16:32:18 +0200, Cavallino wrote:

    >W każdym wariancie.
    >Zresztą on nie był jakoś drastycznie rozgrzany - trochę stał na parkingu.

    No to iskra tez jest, choc byc moze nieodpowiednia.

    >A komu?

    Zabraklo mi pytajnika - ja sie pytalem czy ktos taki przeskok widzial,
    czy wszycy tylko pisza.

    J.

  • 22. Data: 2011-05-30 03:27:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-29 20:26, Olo pisze:

    > ale pisał , że przejechał 50 km i dopiero awaria, więc to co piszesz
    > jest wątpliwe

    Niekoniecznie. Nie napisał co to za samochód, dla mnie to loteria a nie
    pytanie...

    :)

  • 23. Data: 2011-05-30 07:50:02
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-30 00:24, J.F. pisze:
    > Zabraklo mi pytajnika - ja sie pytalem czy ktos taki przeskok widzial,
    > czy wszycy tylko pisza.

    Przypuszczam, ze wszyscy tylko pisza.
    Zapewne pamietasz (lub nie) jak sie mialo za dzieciaka rower: lancuch
    musial powaznie wisiec, zeby przeskakiwal. W rowerze z przerzutkami
    wystarczy, zeby lancuch byl _lekko_ napiety i problemu nie ma.

    Ergo: ewentualny przeskok jest SKUTKIEM jakiejs awarii toru prowadzenia
    paska.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 24. Data: 2011-05-30 08:02:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-30 00:24, J.F. pisze:
    (...)

    > Zabraklo mi pytajnika - ja sie pytalem czy ktos taki przeskok widzial,
    > czy wszycy tylko pisza.

    Nie tylko widział, ale miał :)

  • 25. Data: 2011-05-30 08:06:03
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-30 08:06, Artur Maśląg pisze:

    > Awarii? Wystarczy brak odpowiedniego napięcia paska (np. zużycie).

    Zgadnij dlaczego w czynnosciach serwisowych pomiedzy wymianami paska nie
    ma pozycji: naciagniecie paska?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 26. Data: 2011-05-30 08:06:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-30 07:50, MarcinJM pisze:

> [...]
    > musial powaznie wisiec, zeby przeskakiwal. W rowerze z przerzutkami
    > wystarczy, zeby lancuch byl _lekko_ napiety i problemu nie ma.

    Analogie do łańcucha do średnio trafione - inna konstrukcja.

  • 27. Data: 2011-05-30 08:55:39
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 03:27, Filip KK pisze:
    > Nie napisał co to za samochód, dla mnie to loteria a nie
    > pytanie...

    Napisał.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 28. Data: 2011-05-30 15:18:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-30 08:06, MarcinJM pisze:

    > Zgadnij dlaczego w czynnosciach serwisowych pomiedzy wymianami paska nie
    > ma pozycji: naciagniecie paska?

    Bo jest jego napinacz. A co się stanie gdy on padnie? Rolka się rozleci,
    albo co...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 29. Data: 2011-05-30 15:32:32
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 30/05/2011 06:50, MarcinJM wrote:

    > Przypuszczam, ze wszyscy tylko pisza.

    Ja doswiadczylem. Dawno temu w starym Passacie 1.6D
    Mechanik uznal, ze pasek przeskoczyl cyt."o pol zeba"
    Nie wiem o co mu chodzilo, ale tak to nazwal. Skorygowal blad i bylo
    wszystko git, tzn powrocila utracona czesc mocy, a silnik zaczal znowu
    brzmiec normalnie.
    --
    go!

  • 30. Data: 2011-05-30 15:41:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wiem o co mu chodzilo, ale tak to nazwal. Skorygowal blad i bylo
    > wszystko git, tzn powrocila utracona czesc mocy, a silnik zaczal znowu

    No dobra, ale czy przeskok paska o ząbek, albo inna awaria rozrządu może
    powodować, że auto nie zapali W OGÓLE, za to bez żadnych obcych efektów
    dźwiękowych w momencie awarii/odpalania?