  • 41. Data: 2019-03-11 13:23:05
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsAA0F7FCABD7EEbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >No nie wiem...
    >Kiedys w zimie, po opadach sniegu i na sliskiej drodze miałem
    >kontrolę.
    >Na pytanie dlaczego akurat z całej kawalkady samochodów wybrano mnie,
    >odpowiedz była ze dlatego ze utrzymywałem wiekszy odstep niz reszta.
    >Czyli policja ukarała mnie (tylko kontrolą) za bezpieczna jazde :)

    Pomysl inaczej - policja nagrodzila innych, jadacych za zawalidrogą
    :-)

    >Przebadano mnie tez alkomatem. Dlaczego? Bo zułem gumę co wydało sie
    >patrolującym podejrzane. Serio serio.

    Guma, duzy odstep ... istotnie podejrzane :-)

    J.

  • 42. Data: 2019-03-11 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pomysl inaczej - policja nagrodzila innych, jadacych za zawalidrogą
    >:-)

    Sugerujesz ze jak w kawalkadzie samochodów na sliskiej drodze zmniejszych
    odstep z powiedzmy 50 metrów do 10 to będziesz jechał szybciej?
    Wow...

    > Guma, duzy odstep ... istotnie podejrzane :-)

    Geniusze :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 43. Data: 2019-03-11 14:11:19
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Mar 2019 12:59:56 +0000, Budzik wrote:

    > Geniusze :)

    Tego uczą w szkole policyjnej. A przynajmniej mnie uczono - delikwent
    żuje gumę = wyciągnij alkomat. Tutaj pacjent zdaje się dodatkowo jechał
    "dziwnie" (nie chodzi o to, że źle, tylko inaczej niż inni), więc
    podejrzliwość tym bardziej wskazana.

    Mateusz

  • 44. Data: 2019-03-11 16:39:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 11:27:22 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale ... ile tych przesylek mialo byc ?
    > Ile wychodzi za przesylke ?

    Było 95 gr netto za list polecony. Jest 2,64zł

  • 45. Data: 2019-03-11 16:58:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-03-2019 o 21:06, J.F. pisze:
> [...]
    TRZY lata zaproponowali 293mln.

    > A kto za to placi ?
    > Ci państwo :-)

    Dokładnie.
    Od tego czasu zwykły list zdrożał dla nas o jakieś 100% (mówię o
    docelowej cenie po planowanej niebawem podwyżce).

  • 46. Data: 2019-03-11 21:50:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-11 o 11:22, J.F. pisze:

    > Moze patrza, kto nerwowo zacznie zawracac ...
    >
    > Ale co - tak sobie stali ?
    > Czy kontrolowali wszystkich ?
    > A moze tylko "podejrzane pojazdy" ?

    Suszyli najnormalniej w świecie. Nie wiem jaki algorytm wyłapywania
    stosowali bo nie siedzę w ich głowach. Natomiast dziś (więc kolejny
    dzień) widziałem 2 kolejne suszarki i w Gdańsku i w Gdyni. Wszystkie na
    kogutach.

    Nie sądzę by była to jakaś obława. Wygląda mi to mocno na nowy zwyczaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 47. Data: 2019-03-11 21:53:04
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-11 o 09:21, Jacek pisze:

    > Tak więc migające koguty nie zależą od tego po co stoją tylko gdzie stoją.

    Dziś kolejne 2 ekipy widziałem. Jedni stali w specjalnej zatoczce tylko
    dla suszarek. Drudzy na pasie do parkowania wzdłuż głównej ulicy.
    Wszystkie z kogutami.

    Wygląda mi to na trwałą zmianę obyczajów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 48. Data: 2019-03-11 21:55:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2019 21:53:04 +0100, Marek S napisał(a):

    > Dziś kolejne 2 ekipy widziałem. Jedni stali w specjalnej zatoczce tylko
    > dla suszarek. Drudzy na pasie do parkowania wzdłuż głównej ulicy.
    > Wszystkie z kogutami.
    >
    > Wygląda mi to na trwałą zmianę obyczajów.

    Ja tez dzis widzialem, tylko migali za budynkiem - i nie wiem -
    suszyli, czy "na interwencji" w budynku byli ...

    J.

  • 49. Data: 2019-03-12 00:11:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-11 08:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Wytlumacz...

    Masz cenniki w ktorych paczka Inpost kosztuje więcej. Masz umowę z
    której wynika, że paczkę Inpost możesz przetrzymać tylko 2 czy 3 dni

    > Tu i tu skorzystałem z opcji smart na allegro wiec dla mnie cena wynosiła
    > 0zł...
    > Znaczy wczesniej zapłaciłem jakies 50zł ale wykorzystałem juz
    > wielokrotnie wiecej...

    Na towary też wydałeś wielokrotnie więcej. To nie wiem z czego się cieszysz.

  • 50. Data: 2019-03-12 00:13:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-11 12:59, Budzik wrote:
> [...]
    > Czyli policja ukarała mnie (tylko kontrolą) za bezpieczna jazde :)
    > Przebadano mnie tez alkomatem. Dlaczego? Bo zułem gumę co wydało sie

    Kontrolują bez faktycznych podejrzeń.