  • Data: 2009-06-23 21:53:14
    Temat: Re: Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kocur wrote:
    > Ja mam 7300GT też z Zalmanem, puściłem ją sobie na stałe na 5V i nic
    > nie słychać, a grać można bez problemu (do 60 może się grzeje).

    Właśnie też 5v mi przyszło do głowy. Tylko nie chcę ciąć
    kabli, póki karta na gwarancji...

    Wyrywania wtyczki trochę się boję, a zmniejszanie taktowań
    to słaby pomysł (lubię gry)... :-)

    Ale to wycie... rany, co za imbecyl w ogóle coś takiego dopuścił
    do sprzedaży? A z testów wynika, że to i tak obecnie cicha karta.

    Szkoda 8800GT, ta była na serio cicha...

    __