  • Data: 2020-09-29 13:59:59
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No właśnie.
    > Do mnie chyba w ogóle żadne propozycje nie przychodzą, ale bardzo
    > rzadko za rok oferta jest konkurencyjna.

    Do mnie przychodza zawsze.
    Nigdy nie sa lepsze od tej z poprzedniego roku ale czasami sa takie
    same.

    > Próbowałem - wychodziło prawie 50% drożej.

    Przewaznie tak jest ale kilka razy wyszło korzystniej.
    Sam agent nie wiedział dlaczego.

    > A kto będzie oceniał współmierność i przewinienie?

    Ogolnie to ocenia to ustawodawca tworzac takie a nie inne przepisy.
    Potem czasami ocenia to sad ale w ramach prawa i w takich widełkach jak
    mu to prawo umozliwia.
    Ale na potrzeby tej rozmowy mozemy zrobic to my.

    > Jeśli Ty, to nie mogę się pod tym podpisać.
    >
    > Zwłaszcza że mylisz karę, ze skutkami czyjegoś niedbalstwa.

    To tylko kwestia nomenklatury.

    > A ja osobiście wielu delikwentów karałbym znacznie mocniej niż
    > dzisiaj się da.
    > Tak jak w Singapurze.
    > Od wandali, czy pijaków rozpoczynając.

    CZyli takie Ziobrowe podejscie ci pasuje.
    Zwiekszyc kary ile sie da, niewazne czy sensownie czy nie.

    Powtorze pytania i poprosze cie o odniesienie sie do tych konkretnych
    przykładów.

    Jezeli uwazasz ze prawo które daje mozliwośc takiego splotu wydarzen ze
    za drobne niedbalstwo w postaci przegapienia terminu wykupienia OC
    ktore to oc przewaznie przedłuza sie samo moze skutkować
    rozpierdoleniem sobie całego zycia to rozumiem ze pasuje ci zeby w ten
    sposób karano wszelkie niewielkie przewinienia i niedbalstwa.

    Załózmy ze nie zapłaciłes abonamentu RTV - czy przepadek mieszkania
    wystarczy jako kara?

    Załózmy ze zepsuło ci sie auto, poszedł wtrysk, dosłownie przed chwila,
    nie zauwazyłes i jedziesz. Powiedzmy 2-3km. Przepadek auta wystarczy?
    Czy jeszcze 100kpln dodatkowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."