  • Data: 2015-11-30 15:31:41
    Temat: Re: OLED idzie pod strzechy
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    ant-a-tv-with-rich-oled-colors/

    > Niepokoi mnie to, że tylko LG oficjalnie.wchodzi w OLED. Co z
    > pozostałymi producentami? Dlaczego pozwolili LG się wychylić z szeregu?

    OLED-y, jak każda technologia, ma swoje słabe strony. Problemem przy
    OLED-ach jest czas życia. W przypadku telefonów nie jest to problem bo
    po 2 latach dostajesz nowy telefon zazwyczaj. Wymiana telewizora co 2
    lata mało kogo pociąga moim zdaniem.
    Duże znaczenie ma też temperatura otoczenia.

    Może nadszedł czas mania w doopie klientów bo coś mi się wydaje że
    problemy OLED-ów nie zostały rozwiązane.

    Choć z drugiej strony OLED-y opracowywane są już lekko licząc od 10 -15 lat.

    Pzdr.

    Adam Górski