  • 1. Data: 2009-10-18 18:47:47
    Temat: Re:(OT) Jeszcze raz o żarówkach 100W, wznowienie wątku
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    news:slrnhdmrsk.hie.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > MKi uprzejmie donosi:
    (ciap)
    (ciap)

    > Damy, ale pod warunkiem, że sami się dowiemy gdzie taką 75W można kupić.

    :-)

    Ja czekam na banany "paszowe" niezgodne z normą "spożywczą"!

    Włodek

  • 2. Data: 2009-10-18 19:19:57
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Witam,

    powinienem napisać to w starym wątku,
    ale już go w moim czytniku nie ma :(

    Cytaty wzięte z groups.google.com:

    > Użytkownik "Virus_7" <virus_7@usun_to.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h7pdgi$9r2$1@inews.gazeta.pl...

    > Poczekamy, zobaczymy.
    > Kto pierwszy taka zobaczy niech da znac.
    >
    > J.

    Uprzejmie donoszę, iż kupiłem żarówkę 75W matową
    z następującymi napisami:

    75W
    690lm
    1000h
    Importer: ANS-Centrum Sp. z o.o.
    Wyprodukowano w PRC

    Dajcie znać, jak ktoś wypatrzy setkę :)

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 3. Data: 2009-10-18 19:42:12
    Temat: Re: Jeszcze raz o żarówkach 100W, wznowienie wątku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    MKi uprzejmie donosi:

    > Uprzejmie donoszę, iż kupiłem żarówkę 75W matową
    > z następującymi napisami:
    >
    > 75W
    > 690lm
    > 1000h
    > Zgodnie z dyrektywą 2005/32/WE nie stosować do użytku domowego
    > Zastosowanie:
    > - sygnalizacja świetlna
    > - lampy warsztatowe
    > Importer: ANS-Centrum Sp. z o.o.
    > Wyprodukowano w PRC

    Dziwna jakaś. 690lm, to trochę mało. Powinna mieć prawie o połowę więcej.
    Pewnie włókno wydłużone, grzeje się do niższej temperatury. Ale w takim
    razie powinny mieć trwałość znacznie większą niż 1000 godzin.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2009-10-18 19:58:24
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    > Dziwna jakaś. 690lm, to trochę mało. Powinna mieć prawie o połowę
    > więcej.

    No bo to "Made in PRC" , tam wszystko jest mniejsze jakieś. Kupujesz
    dajmy na to czajnik "Made in PRC", wg specyfikacji ma mieć 2000W a
    wg pomiaru ma może z 1500. Więc i ta żarówka 75W ma pewnie ze 60 :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-10-18 19:59:28
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> wrote:

    > Ja czekam na banany "paszowe" niezgodne z normą "spożywczą"!

    Aleocochodzi? Łunijnyj Sajuz wydał jakieś normy na banany? Znaczy
    jakie nie mogą być? Żółte, czy krzywe?

    J.

  • 6. Data: 2009-10-18 20:08:17
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-18 21:59:28 +0200, "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> said:

    > Aleocochodzi? Łunijnyj Sajuz wydał jakieś normy na banany?

    Był, ponoć już nie ma, od lata tego roku.
    Tak naprawdę chodziło o ograniczenie importu takich produktów z
    określonych krajów. A nie można było powiedzieć wprost, tylko lobby
    kombinowło dookoła. Znaleźć cechy charakterystyczne, i na nich oprzeć
    limity.

    > Znaczy jakie nie mogą być? Żółte, czy krzywe?
    Limity kształtu, długość owocu, zakrzywienie...

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-10-18 20:27:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Oct 2009 22:08:17 +0200, DJ wrote:

    >Był, ponoć już nie ma, od lata tego roku.
    >Tak naprawdę chodziło o ograniczenie importu takich produktów z
    >określonych krajów. A nie można było powiedzieć wprost, tylko lobby
    >kombinowło dookoła.

    A nie ma jakis limitow importowych na banany ?

    J.

  • 8. Data: 2009-10-18 20:58:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    >:-)
    >
    > Ja czekam na banany "paszowe" niezgodne z normą "spożywczą"!

    O "mleku dla kota" pisałem już w <s...@f...lasek.waw.pl>,
    więc to żadna nowość. Normę na krzywiznę ogórka zniesino w tym roku. Nawet
    przyznano, że norma była niepotrzebna. Teraz można sprzedawać pokrzywione
    ogórki, marchewki i inne owoce, byle tylko był przy nich napis "na przetwory".
    Jakże smutnym indywiduum musi być taki urzędnik. Taki musi święcie wierzyć
    w to, że ludzi bez jego rad i wskazówek czują się zagubieni i nie wiedziedzą
    co do którego garnka włożyć. Nie zrozumie on nigdy takich jak ja, co to
    potrafią na straganie szukać śmiesznie pokręconych płodów rolnych po to
    tylko, by cieszyć nimi oko.

    Natomiast co do bananów, to tam chyba nie tylko o krzywiznę chodziło,
    a o coś jeszcze. Z nimi jest tak, jak z żarówkami.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2009-10-18 21:04:30
    Temat: Re: (OT) Jeszcze raz o żarówkach 100W, wznowi enie wštku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > A nie ma jakis limitow importowych na banany ?

    W jakim sensie? Takim jak "kwoty mleczne", że ten może importować
    tyle, a tamten tyle? Nie sądzę, UE nie jest bananowo samowystarczalna,
    więc importować musi i nie ma ograniczeń co do ilości sprowadzanego
    towaru. Ale ponieważ trzeba popierać "swoich" producentów, to najlepiej
    zrobić to normą na krzywiznę (u naszych rosną bardziej proste).

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2009-10-18 21:15:40
    Od: Obserwator <m...@t...o2.pl.invalid>

    Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:
    >
    > Natomiast co do bananów, to tam chyba nie tylko o krzywiznę chodziło,
    > a o coś jeszcze. Z nimi jest tak, jak z żarówkami.

    To znaczy jak? Za mało świecą, za dużo grzeją?

    --
    Miłego dnia!