  • Data: 2018-07-25 17:13:29
    Temat: Re: [OT] List do programistamag.pl
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ja najpierw zmieniam siebie, ale też mam pomysły jak zmienić Polskę. Szczegóły na
    moich stronach:

    > Napisałeś, że "[..] sam zgodziłem się na ogranicznia umysłowe w tym
    > życiu (pełnię zdolności umysłowych przechandlowałem na rzecz Ufo tuż po
    > narodzeniu) [..]".
    >
    > Z ciekawości zapytam - za co przehandlowałeś te zdolności?

    Za udogodnienie jakie ponoć jest w zasięgu Ufo, a polegające na tym, że mogli by mi
    zapewnić "możliwość zbliżenia" z dowolnie wybraną kobietą z Ziemi. - Nigdy z tego nie
    skorzystałem... bo mam choroby skóry, a nie jestem s*nem (przynajmniej w swoich
    oczach).
    Chciałeś - masz!