  • Data: 2018-07-26 11:24:22
    Temat: Re: List do programistamag.pl
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 lipca 2018 10:03:29 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:

    > O ile Twoje wnioskowanie jest poprawne, o tyle założenia są błędne.
    > Tzn. w tej chwili owszem, mam komputer, ale w tamtym czasie mój komputer
    > dogorywał i trochę pracowałem na sprzęcie pożyczonym od kolegi,
    > któremu nie chciałem za bardzo ingerować w konfigurację, a trochę
    > na uczelnianych komputerach, na których w ogóle nie można było
    > instalować większych programów (ilość danych, jakie każdy mógł
    > trzymać w swoim katalogu domowym, to było chyba 30 albo 50 MB,
    > a o instalację większych programów trzeba było prosić administratora.
> [...]

    Może jeszcze powinienem dopowiedzieć, że praca w terminalu po SSH
    nie jest dla mnie szczególnie uciążliwa, bo i tak na co dzień pracuję
    w terminalu, co jednak wynika stąd, że do tej pory nie poznałem
    żadnych narzędzi, które by były lepsze od tych terminalowych.
    Gdyby jednak ktoś znał coś lepszego, to z chęcią bym się z tym
    zapoznał.

    Czasem zastanawiam się nad przesiąściem na graficznego Emacsa,
    ale właściwie nie wiem, jakie miałoby to dawać korzyści.