  • Data: 2018-01-04 13:39:03
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 12:46:20 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > wszystkie te punkty wyzej (moze poza tymi 'osobistymi' ) są fałszywe i nieststy
    podpadaja pod wciskanie kitu ludziom

    > ad 1 - okropna bzdura
    >
    > mikrosoft nie uwaza winapi za obsolete - winapi to jadro systemu i mz tworzy na nim
    wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i chyba
    zdaja sobie z tego sprawe

    > ad 2 - tragiczna bzdura
    >
    > winapi jest potrzebne wszystkim dobrym programistom ktorzy chcą pisac elkkie
    zgrabne apki na windowsa

    > ad 4 - tragiczna bzdura
    >
    > gdyby ms nie chcial winapi to mogl probowac je wywalic wiele lat temu, nie wywalil
    go nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    > ad 5 - idiotyczne wnioskowanie
    > ms moze chciec promowac win10 ale winapi wiaze sie z win 10 bo to jadro win 10
    >
    > wlasnie od czytania takich bzdur czlowiek
    > slabnie i kolega troche powinien nad sobą
    > popracowac a nie wciskac glupoty ludziom
    > (odstraszjac madrzejszych od tej grupy bo ludzie slusznie nie bardzo chcą siedziec
    na forach na ktorych zauwazaja miejsce ma oszolomstwo )

    > rynek moze sie zmienic i wszystko moze odejsc w przeszlosc ale poki co winapi ma
    sie tak samo
    > dbrze i stabilnie jak i inne platformy a
    > wlasciwie lepiej niz wiele z nich (mz poziom
    > 'stabilnosci' winapi jest raczej duzy niz maly wiekszy niz mniejszy i jest jego
    zaletą a nie
    > wadą wlasnie dlatego ze jest wysoki) (moge zaryzykowac twierdzenia ze za 20 lat
    ciagle bedzie w uzyciu, choc to oczywiscie niesie
    > pewien element zgadywania itp)

    moge dodac (bo mialem o tym nawet chyba wspomniec z 2 czy 3 tygodnie temu gdy pisalem
    o xp ale zapomnielem) ze mnie nie tyle 'boli' (jelsi uzyt tego slowa) 'przstarzanie
    winapi' (bo to raczej nie grozi) co 'przestarzanie xp' (bo to juz troche ma miejsce a
    sie do xp ladnie przyzwyczailem)

    jesli mikrosoft przegnie tutaj pale to moze (przynajmniej mam taka nadzieje) sam
    sobie zaszkodzic bo nie jest to przyjemne dla niektorych ludzi i nie jest to tez do
    konca etyczne... inne firmy co prawda odwalaja jeszcze wiekszą kiche np sklep google
    play ktory przestal wogole dzialac na fonach ze starym androidem - takie podejscie
    powoduje ze stabilny soft ktory moglby sluztyc lata staje sie przestażalym okresowo
    dzialajacym szmelcem (kazy nawet ten najnowszy) tylko po to by napedzac sprzedaż

    to sa bardzo nieetyczne praktyki w technice i ma trzeba sie jasno podpisac pod pewna
    teza/odezwą m czy jak to nazwac: "stare ma dzialac!"