  • Data: 2009-06-24 18:06:31
    Temat: Re: [OT] Re: ECS K7s5a
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co pamiętam ECS K7s5a był bardzo kapryśny i awaryjny.
    > Kilku znajomych miało ustawicznie problemy z tym modelem płyty.
    > Np. często nie trzymała ustawień biosu, po starcie kompa bios sie czasami
    > samoczynnie resetował do ustawień domyślnych itp. cyrki były.

    Potwierdzam problemy. Wytrzymałem z tą płytą 2 lata awaryjnej pracy. Tzn. w
    Windowsie bluescreeny, nagłe resety. Memtest czasem wykazywał błędy, czasem
    nie, mimo iż kości były dobre. Okazało się to, gdy już wymieniłem pamięci,
    zasilacz i procesor. W końcu wymieniłem płytę na używanego Epoxa i wszystko
    przeszło jak ręką odjął...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]