  • Data: 2009-06-26 10:21:53
    Temat: Re: [OT] Re: ECS K7s5a
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    =Marcos= pisze:

    > Potwierdzam problemy. Wytrzymałem z tą płytą 2 lata awaryjnej pracy.
    > Tzn. w Windowsie bluescreeny, nagłe resety. Memtest czasem wykazywał
    > błędy, czasem nie, mimo iż kości były dobre. Okazało się to, gdy już
    > wymieniłem pamięci, zasilacz i procesor. W końcu wymieniłem płytę na
    > używanego Epoxa i wszystko przeszło jak ręką odjął...

    U mnie tez sie zdarzalo - trzeba bylo zaktualizowac BIOS, sterowniki i
    DirectX - i wszystko jak reka odjal :) Najczestszy BSOD byl od
    "niekompatybilnosci" k.graf. i zintegrowanego dzwieku. W jednej z gier
    na 100% wszystko chodzilo, i w momencie jak gra miala wydac z siebie
    dzwiek nastepowal BSOD. Przy innej karcie graf. lub wylaczeniu w BIOSie
    integry wszystko bylo OK. Zmienilem BIOS, wgralem najnowsze sterowniki,
    przeinstalowalem DX i jak reka odjal - tylko ze to bylo jakos w 2004r.
    Od tamtej pory komputer dziala do dzis, tylko czasem gubi ustawienia BIOSu.
    --
    venioo