  • 11. Data: 2004-06-03 19:48:37
    Temat: [OT] Re: jak rozpakować na serwerze plik tgz lub tar?
    Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net>

    "Serg" <s...@i...pl> nakibordził(a):

    [...]
    > tylko jak się jest małym
    >pryszczatym okularnikiem i ostatnio było się w kobiecie zwiedzając statuę
    >wolności, to człowieka wszystko wkurza i trzeba na grupach komuś dołożyć...

    O! Ja słyszałem, że pryszcze+okulary="linuksiarz", ale o Statui Wolności
    pierwsze słyszę? To jakiś nowy wymóg?

    PS, chciałem jeszcze zapytać, która wersja jest prawdziwa:

    a) (x=linuksiarz)<=>(x=pryszczaty i x=okularnik)
    b) (x=linuksiarz) => (x=pryszczaty i x=okularnik)
    c) (x=pryszczaty i x=okularnik) => (x=linuksiarz)

    A na advocacy nie crosspostuję, bo się boję ;o)

    BP, NMSP

    --
    Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>

  • 12. Data: 2004-06-04 01:14:37
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> naskrobał:

    > O! Ja słyszałem, że pryszcze+okulary="linuksiarz", ale o Statui Wolności
    > pierwsze słyszę? To jakiś nowy wymóg?

    "statule".

    (ten cały wątek pokazuje chorobe polskiego usenetu, która tylko sam
    pogłębiam)

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 13. Data: 2004-06-04 01:49:18
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Mateusz(Amkacz) <m...@...sygnaturce> wrote:

    > "statule".

    G. prawda.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=58743

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 14. Data: 2004-06-04 05:26:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Thu, 03 Jun 2004 21:48:37 +0200, Kamil Raczynski
    <r...@r...yupe.net> wrote:

> [...]
    >b) (x=linuksiarz) => (x=pryszczaty i x=okularnik)
    >c) (x=pryszczaty i x=okularnik) => (x=linuksiarz)

    pryszczaty =- małolat, zaś okulary i linux nie widze związku :(

    --
    futszaK
    598339018 888010641