    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: OT Re: kabelek
    <qdlcjj$bd9$2$Adam@news.chmurka.net> <qdlho2$dkn$1@node1.news.atman.pl>
    <4jCLE.340311$xb2.267140@fx13.ams1> <qdnlt3$ir7$1@node1.news.atman.pl>
    <G71ME.9995$_c1.4943@fx10.ams1> <qdqai3$oo7$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 12 Jun 2019 22:19:17 GMT

    On 2019-06-12, robot <a...@o...pl> wrote:
    >>> ta po lewej: https://i2.wp.com/www.funkykit.com/wp-content/upload
    s/2017/03/In-Win-tou-2-photo.jpg?resize=678%2C381&ss
    l=1

    > Nie nie. Wrzuciłem po prostu to co znalazłem w śmietniku internetowym,
    > co przynajmniej jako tako mi się podobało. Ogólnie wolę zdecydowanie
    > proste obudowy. No i na tym etapie koniecznie muszę już zaznaczyć, że
    > wygląd komputera, jest dla mnie najmniej znaczącą jego cechą. Mimo to
    > wolałbym mieć ładny niż brzydki - chyba tak jak każdy zresztą.

    E, no spoko, dla mnie jest akurat znaczącą cechą. Nie chce jakiegoś
    straszydła, które tak czy inaczej, ze wzgledu na gabaryty będzie jednak
    pełniło siłą rzeczy funkcję mebla.

    > Zwyczajne ATX

    Z takich minimalistycznych to:

    Corsair, Carbide ma sporo modeli, niestety wiele z bocznym oknem.

    Lian Li - większość powyżej 500zł

    Niektóre Silverstone (~500zl)

    Wiele Fractal Design (~500zl), podobają mi sie szczególnie takie
    monolity w stylu R5 czy R6.
    https://www.fractal-design.com/home/product/cases/de
    fine-series/define-r5-black

    --