  • Data: 2017-12-05 23:58:00
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ilona" <i...@u...net> napisał w wiadomości
    news:p06i3p$u39$1@node2.news.atman.pl...

    > Nigdy nie odsiejemy, kazda choroba zaczyna sie i konczy w psychice i

    Ale jak nie będziemy działać, to plewy nas przygniotą.

    > zawsze to jest ta magia voo doo.

    No cóż, niestety.

    > Juz od samego patrzenia na ten fromt_panel, mozna sie rozchorowac.
    > http://bicom-norden.se/wp-content/uploads/2014/02/B2
    000-B12-front.jpg

    A takiego akurat generatora (w sensie zakres... no, może do 0.2 MHz), to bym
    potrzebował, do przedzwaniania torów m.cz....
    Ja zaś jestem gorąco ciekaw tematyki "Pokaż kotku, co masz w środku"...
    Zdziwicie się, jeśli się okaże, że jest tam kilka małych, prostych płytek, z
    jakimś prostym programem na kompiku rodem 8051, a całość, gdybym chciał
    złożyć, to części by kosztowały mnie 100 złotych, pesymistycznie myśląc?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.