  • Data: 2017-12-31 15:40:56
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieci w wieku 10-12 lat faktycznie trzyma się w klatkach, wiec szansy
    > na metlową drzazge nie ma.

    Tak, oczywiście, w każdym opuszku palca obu rąk musiałem mieć metalową
    drzazgę. Jakoś tak fajnie się powbijały pojedynczo w każdy i ładnie
    zagoiły i potem automagicznie równocześnie wszystkie w tym samym czasie
    wylazły po 30 latach. Ja wiem że można za wszelką cenę chcieć pewne
    sprawy obalać...

    > Przedstaw więc wiarygodna, mierzalną hipotezę.

    A jakie mam kompetencje żebym cokolwiek w tej sprawie próbował
    wyjaśniać? I po co miałbym to robić? Nie wiem i tyle. Cośtamvoodoo nie
    jestem żeby próbować na siłę cokolwiek wyjaśniać.
    A sam efekt był na tyle silny, że pamiętam moje zdziwienie kiedy ktoś mi
    tłumaczył jak rozpoznać (przy pomocy gwoździa czy czegoś podobnego) czy
    w rękach mam magnes czy nie? Dla mnie to było oczywiste i bez gwoździa.
    Kiedyś (jak już wiedziałem że to jednak nie każdy tak ma) nawet
    próbowałem zobaczyć czy mi się skóra do tego magnesu nie klei. Ale nie,
    odchodziła bez problemu :) I mniej więcej na tym moje zainteresowanie
    tematem zakończyłem (no bo co jeszcze miałbym z tym robić?). Miałem
    ciekawsze zajęcia.

    > Moja sasiadka ma dar wykrywania routerów wifi. Wystarczy że "ktoś
    > właczy" a ją bli głowa. Trudno w to uwierzyć, ale przeciez wystarczy że
    > zapuka do sasiada i co? Router! 100% trafności. Czyli musowo ma racje.

    No tak, ale kto teraz takiego routera nie ma?

    > Ale nie o taką hipotezę chodzi.

    Sam sobie wymyślaj. Nawet możesz mieć rację, tylko że póki co tego się
    nie zbada nawet. Chociaż może jeszcze znów zacznę to odczuwać?
    Ale może ktoś jeszcze też tak ma tylko tak samo jak ja nie zwraca na to
    uwagi?

    Pozdrawiam

    DD