    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 1 Jan 2018 21:37:33 +0100
    <p22m1g$cup$1@node1.news.atman.pl>
    <5a476fad$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <p28sdt$e1p$1@node2.news.atman.pl> <p291v9$j1u$1@node2.news.atman.pl>
    <p2bqfh$4lt$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 00:05, HF5BS pisze:
> [...]
    > odczuwanie kładzione jest na karb tego, iż (tu trochę uproszczę i skrócę
    > myślowo) w (pod)świadomości, nie ma nabytych w cywilizowanym otoczeniu
    > blokad (odczywania) rzeczy mniej ważnych. Kojarzy mi się to z oglądanym
    > przeze mnie w którejś z TV programem, poświęconym uczeniu się
    > szympansów, jednym z doświadczeń było, że wyświetlano małpie przez
    > bardzo krótko losowo rozrzucone liczby, po chwili zasłaniając je, małpy
    > zadaniem było jak najszybciej dotknąć ekranu w miejscach liczb,
    > dokładnie w kolejności ich narastania. Wyszło na to, że człowiek zanim

    Jest jakieś prawdopodobieństwo że coś z tym może być, ale to takie mniej
    niż palcem po wodzie pisane, tzn być może nastąpiło to wtedy kiedy
    zaczęła się u mnie anemia (teraz jest już prawie OK, ale zawsze miałem
    bardzo dobre wyniki). Ale ponieważ nie biorę magnesów do ręki dość
    często, to nie wiem kiedy to nastąpiło (jak się anemia zaczęła to miałem
    znacznie poważniejsze sprawy ma głowie niż sprawdzanie jakiegoś tam
    odczuwania - czy przypadkiem nie zanikło?).

    > Ja do dziś potrafię odczuć, czy trzymane w rękach dwie płaskie baterie
    > są obok siebie zgodnie, czyz przeciwnie biegunami...

    Hmmm... Brzmi co najmniej dziwnie :)
    Rozumiem, że bez przepływu prądu?

    Pozdrawiam

    DD