    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 1 Jan 2018 21:45:11 +0100
    <5a437cc0$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <p201ka$s63$1@node1.news.atman.pl> <p21hd9$r5m$1@node2.news.atman.pl>
    <p22m1g$cup$1@node1.news.atman.pl>
    <5a476fad$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <p28sdt$e1p$1@node2.news.atman.pl> <p291v9$j1u$1@node2.news.atman.pl>
    <p294do$opj$1@node1.news.atman.pl> <p2anvf$40b$1@node2.news.atman.pl>
    <p2ap78$54a$1@node2.news.atman.pl> <p2astp$8lr$1@node2.news.atman.pl>
    <p2b46h$mgc$1@node1.news.atman.pl> <p2b8c8$jbo$1@node2.news.atman.pl>
    <p2b9va$sa7$1@node1.news.atman.pl> <p2e4tq$865$1@node2.news.atman.pl>

    On 1/1/2018 9:15 PM, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego coś boli? Ja niespecjalnie.

    Często się zastanawiałem. Czasem udaje mi się znaleźc przyczynę, np. że
    sekunde wcześniej przywaliłem łbem o futrynę. Ale to raczej zbieg
    okoliczności zazwyczaj. Podobnie jak mnie brzuch bolał to nie będe się
    jak byle wykształciuch zastanawiał czy to kamienica źółciowa, lepiej nie
    wiedzieć tylko piwko strzelić.

    Wiesz, ja nie wiem ile osób zastanawia się dlaczego boli. Zawsze
    zakładałem że większość, ale może faktycznie ludzie niespecjalnie są
    zainteresowani. Umnieranie jest w zasadzie dość wygodne i raczej łatwe.

    > Jakoś
    > biologia we wszelkich postaciach mnie nie interesowała poza tym co było
    > potrzebne.

    Na szczęscie zjawiska parapsychiczne można z łatwością negować bazując
    wyłacznie na matematyce. Nie potrzebna wiedza z biologii.

    W dodatku biorezonans mozna negować na poziomie elektronicznym. Czyli
    mamy dwa czysto techniczne narzedzia do poganiania nawiedzonych.
    Poganiamy, ale nawiedzonych jest zawsze pełno, ktoś musi być z drugiej
    strony krzywej gaussa co zrozumiałe.

    > No i jednak zaczynasz manipulować i wmawiać to czego nie napisałem.

    Nie napisałeś, to tylko taki ogólny pogląd suwerena. Kiedyś miałem
    znajomego ktorego ojciec przewidywał numery w lotto. Pytam czemu nie
    graja wobec tego. Ano czasu nie mieli bo dom budowali. Ale przewidywał
    prawie 100% skutecznie, znajmy mówił. Znajomy obecnie jest radcą
    prawnym, co wiele wyjaśnia.

    > Nie
    > powiem, że się tego nie spodziewałem. Ale to oznacza EOT. I myśl/pisz co
    > tam chcesz. Typu skończyły się argumenty itd.

    To tylko trolowanie. Problem w tym że zwolennikom biorezonansu argumenty
    nawet sie nie zaczeły. Cały czas czekam na opis obwodów wejściowych,
    metodyki pomiaru, metod wnioskowania, systemów ekspertowych. Nie
    doczekam się bo nic takiego nie istnieje, nie tylko w biorezonansie ale
    w dowolnej parapsychologicznej bzdurze. Natomiast fun w obnażaniu
    głupoty i ciemnoty jest, przyznaje, satysfakcjonujący. Nawet jeśli to
    bezcelowe dla losow ludzkości.

    Jest kilka filmów na sieci pokazujących ze te urzadzenie potrafią
    zdiagnozować cukrzyce rezystorów:

    https://www.youtube.com/watch?v=iaDQgVwKO-Y
    https://www.youtube.com/watch?v=7ZneV8aKP2U

    Czekam na schemat.

    Biozeronans jest tak super fajny ponieważ oparty jest o "podstawy
    kwantowe" a grupa z ogromnym zainteresowaniem śledziła by jakiś fajny
    teardown maszynki do biorezonansu. Ludzie są dociekliwi i od razu
    zapytają jak to niby mierzy skoro nie ma żadnej elektroniki związanej z
    kwantami itp. Czekam, popcorn już sie robi.

    Historia za juz przekręty na większą skalę:

    https://en.wikipedia.org/wiki/ADE_651

    Jest na świecie wiele osób przekonanych że to tylko spisek tych głupich
    naukowców. Co zrobić, pozostało czekać aż biologia rozwiąże problem,
    niestety biologia jest jednocześnie jego źrodłem.