    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 01 Jan 2018 22:43:12 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 1 Jan 2018 09:08:33 +0100
    doszła do mnie wiadomość <p2cqa2$9j$1@node2.news.atman.pl>
    od "HF5BS" <h...@...pl> :

    >Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaa

    >Ałćć... Sorki... musiałem przysnąć, serio jestem megazmęczony, opisu
    >okoliczności oszczedzę... To długie, to po prostu miało być słowo
    >"warunek"... A co do meritum - podtrzymuję.

    Spoko, myślałem, że wypadłeś z laptopem przez okno, a resztę dopisałeś w podokiennych
    zaroślach, znam podobny wypadek, facet wjechał do rowu rowerem, a sms-a dokończył
    leżąc w
    tym rowie.
    Co do bateryjek, to się ostatecznie się nie wypowiem(zbyt trudne do zbadania,
    potrzebne
    setki baterii, w tym atrap, wielu ochotników i miesiące badań).
    Łapami nie wykryję mniej jak jakieś 35V, a o biegunowości można zapomnieć.
    Jeśli nie odbierasz bezpośrednich przekazów z planety Vulcan, nie masz kontaktu z
    midichlorianami, archaniołami czy czymś podobnym, to jest w miarę normalnie.