    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 1 Jan 2018 22:50:49 +0100
    <p062es$lkv$1@node1.news.atman.pl> <p09k2e$qme$1@node2.news.atman.pl>
    <p1rbns$c9o$1@node1.news.atman.pl> <p1rc9a$725$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p1riqj$j65$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p1tbdn$95e$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p1tqfl$dfs$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p1uhob$2hm$1@node2.news.atman.pl>
    <5a436614$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <p1vq79$l5l$1@node1.news.atman.pl>
    <5a437cc0$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <p201ka$s63$1@node1.news.atman.pl> <p21hd9$r5m$1@node2.news.atman.pl>
    <p22m1g$cup$1@node1.news.atman.pl>
    <5a476fad$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <p28sdt$e1p$1@node2.news.atman.pl> <p291v9$j1u$1@node2.news.atman.pl>
    <p2bqfh$4lt$1@node2.news.atman.pl> <p2e66c$9bi$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:p2e66c$9bi$1@node2.news.atman.pl...

    > Jest jakieś prawdopodobieństwo że coś z tym może być, ale to takie mniej
    > niż palcem po wodzie pisane, tzn być może nastąpiło to wtedy kiedy zaczęła
    > się u mnie anemia (teraz jest już prawie OK, ale zawsze miałem bardzo
    > dobre wyniki). Ale ponieważ nie biorę magnesów do ręki dość często, to nie
    > wiem kiedy to nastąpiło (jak się anemia zaczęła to miałem znacznie
    > poważniejsze sprawy ma głowie niż sprawdzanie jakiegoś tam odczuwania -
    > czy przypadkiem nie zanikło?).

    Hmm... anemia to raczej nie od magnesów. Prędzej z niedoboru, lub złego
    metabolizmu żelaza. Ale, to już tematyka medyka, a ja mam dość na dzisiaj
    (niestety, pewne formalności... błagam was, nie dajcie się wpierdolić we
    franczyzę, choćby wam złote góry obiecywali), bo choć dzień był wolny,
    teoretycznie, to 8 godzin przepierdziałem, by przeliczyć ile czego jest, a
    ile nie ma, zamilknę, bo mi się same chujowe słowa cisną...

    > Hmmm... Brzmi co najmniej dziwnie :)

    Bo mnie samego zastanawia, jak się to dzieje.

    > Rozumiem, że bez przepływu prądu?

    Całkowicie.
    Dwie nówki płaskie, zestawiane plus-plus i minus-minus, jak magnesy, mam
    wrażenie, że czuję ich odpychanie się. Jak są przeciwrównolegle (oczywiście,
    niepołączone), to jakby się połączyć (fizycznie-mechanicznie, jak Jolasia
    Pupcia Kiepska gada, a nie elektrycznie) chciały.
    Oczywiście, końcówki baterii w tym czasie niczego nie dotykają, wszystko
    jest suche, wykluczyć więc trzeba "prądy błądzące", tylko są trzymane za
    korpus.
    Robiłem nawet coś w rodzaju ślepej próby - z całkowicie i uczciwie
    zamkniętymi oczami, podrzucałem je (na miękkie spadały, by im qq nie stało
    się) tak, aby upadły losową stroną, a ja mam nie wiedzieć jak. Potem je
    zebrać i określić, czy bieguny idą na siebie zgodnie, czy przeciwnie, w
    prawie 100% zgadzało się odczucie z układem). Natomiast nie określę
    biegunowości (może, jakbym potrenował?). Tylko to, czy są zgodne, czy
    przeciwne. Daje to też pewną miarę, czy baterie są "naładowane", gdyż
    wyczerpane, takiego efektu przy próbie nie dają.

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej