  • Data: 2018-10-26 08:24:20
    Temat: Re: [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Oct 2018 07:07:14 +0200, z wrote:
    > Słuszne pytanie. Tego nie wiem ale nie przybyło nowych urządzeń a
    > rachunki wzrosły powiedzmy o 1/3

    Zakładając że pomiar dobowy jest poprawny (2 kWh) i faktycznie zwiększył
    się dwukrotnie z bliżej nieokreślonych przyczyn, to wychodziłoby
    zwiększenie rachunków za prąd o jakieś 9 zł w skali miesiąca (przyjmuję
    koszt 1 kWh ok. 30 gr). Czy o tyle wzrosło? Jeśli o więcej, to winnego
    szukaj gdzie indziej.

    > Lodówka zachowuje się jak zawsze. Kompresor nie pracuje cały czas

    No to tym bardziej należałoby szukać winy w innym miejscu.

    Mateusz