    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
    <TNrAD.393694$zG.90486@fx23.ams1> <pr32bt$kqi$1@node1.news.atman.pl>
    <8B8BD.318339$MD.76600@fx07.ams1>
    <5bd56cdf$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <7YeBD.359484$PZ.192442@fx09.ams1>
    <5bd58678$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gBD.443152$zA.302713@fx08.ams1>
    <5bd59f20$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 28 Oct 2018 11:57:20 GMT

    On 2018-10-28, collie <c...@v...pl> wrote:
    > Nie zaczynaj ad personam... Gdyż doświadczenie usenetowe mam
    > po wuju i mogę pierwsze zdanie dopełnić tak: nie zaczynaj ad
    > personam, ćwoku z Tworek. Bo u mnie to jak splunąć, z takimi
    > ciemniakami.

    No rozumiem. To posłuchaj teraz. Twoja elokwencja, oczywiste usenetowe
    doswiadcznie, niewątpliwe oczytanie, co prawda nienachalne zdolności
    poznawcze, ale ze śmiała narracją... to ma swój olbrzymi urok, ale
    obawiam się, że nie wystarczy. Do babrania się kijkiem we własnym
    gównie, będziesz musiał poszukac kogoś innego.

    --
    Marcin