  • 1. Data: 2010-11-23 20:52:50
    Temat: [OT] obraz płyty sterowników do HP 1100a
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Czy ktoś z was może posiada oryginalną płytę ze sterownikami do drukarki
    HP 1100a? Potrzebna mi, w celu uruchomienia skanowania do pliku po
    naciśnięciu przycisku na panelu w systemie Windows XP, na stronie HP
    jest tylko informacja, że jest ten plik do tego na CD, który można
    zamówić, ale niestety po kontakcie telefonicznym z HP, nawet tego nie
    można zamówić, bo "ta drukarka nie jest już wspierana".
    Są linki do rapidshare, ale z 2005 roku i już nieaktualne.
    Więc jakby ktoś z was miał i udostępnił obraz, byłbym wdzięczny.

  • 2. Data: 2010-11-23 22:26:33
    Temat: Re: [OT] obraz płyty sterowników do HP 1100a
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was może posiada oryginalną płytę ze sterownikami do drukarki
    > HP 1100a? Potrzebna mi, w celu uruchomienia skanowania do pliku po

    Mam taką drukarkę w pracy, poszukam sterowników jutro z rana.

  • 3. Data: 2010-11-23 23:48:30
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-23 23:26, nom pisze:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Mam taką drukarkę w pracy, poszukam sterowników jutro z rana.

    Bardzo byłbym wdzięczny, jakbyś mi to przesłał na adres bqb znaczek
    wiadomo jaki bqb wiadomo co pl

  • 4. Data: 2010-11-24 01:18:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-23 21:52, BQB pisze:
> [...]
    > Są linki do rapidshare, ale z 2005 roku i już nieaktualne.
    > Więc jakby ktoś z was miał i udostępnił obraz, byłbym wdzięczny.

    A to nie te?
    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Pro
    ductList.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeri
    esId=235424&taskId=135

    Zarejestruj się na tej stronie to moze coś wiecej skorzystasz.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-11-24 01:41:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-24 02:18, animka pisze:

    > http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Pro
    ductList.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeri
    esId=235424&taskId=135

    > Zarejestruj się na tej stronie to moze coś wiecej skorzystasz.

    Nie kochana, potrzebny jest głównie HP Laserjet 1100 Toolbox i bez tego
    nydyrydy. Na stronie HP go nie ma - przejrzałem od poniedziałku
    wszystkie odnośniki do Toolbox'ów - było ich dokładnie 1176. Na stronie
    HP tego nie ma, próbowałem szukać u nich na FTP bezpośrednio, ale jako,
    że dokładnej nazwy nie znam, to całego FTP nie będę ściągać i testować :P
    Na chwilę obecną np potrzebny jest plik Twlink32.dll, co po nim, tego
    nie wiem. Po zarejestrowaniu możemy monitorować zgłoszenia serwisowe i
    inne usługi, ale dostępu do sterowników, których tam nie ma, mieć nie będę.

    Plik, który jest potrzebny i który mam, znajduje się tu:
    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Sof
    twareDescription.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&
    prodSeriesId=235424&prodNameId=12006&swEnvOID=181&sw
    Lang=30&mode=2&taskId=135&swItem=lj188pi

    i jest to pierwszy plik z listy poniżej:
    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Sof
    twareIndex.jsp?lang=pl&cc=pl&prodNameId=12006&prodTy
    peId=18972&prodSeriesId=235424&swLang=30&taskId=135&
    swEnvOID=181

    Ale ten jest dostępny dla w2k. Potem instaluje się narzędzie do
    komunikacji, ale ta komunikacja nie działa. I problem jest nadal.

  • 6. Data: 2010-11-24 07:10:47
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4cec29c6$1@news.home.net.pl>, BQB napisał(a):

    > Czy ktoś z was może posiada oryginalną płytę ze sterownikami do drukarki
    > HP 1100a? Potrzebna mi, w celu uruchomienia skanowania do pliku po
    > naciśnięciu przycisku na panelu w systemie Windows XP

    Mam drukarkę, mam płytę.
    Ale z tego co pamiętam, to skaner działał tylko pod systemami <XP
    (u mnie to był wówczas Win98). Pod XP były jeśli mnie pamięć nie myli
    jakieś problemy.

    Jesteś pewny, że to u Ciebie działa/działało?

    PS: dziś nie dam rady tego przygotować i udostępnić, ale na jutro
    spróbuję. Napisz mi tylko czy w formie ISO koniecznie chcesz, czy
    może być cała zawartość CD spakowana np: 7zipem.

    Jacek

  • 7. Data: 2010-11-24 16:52:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ale ten jest dostępny dla w2k. Potem instaluje się narzędzie do
    > komunikacji, ale ta komunikacja nie działa. I problem jest nadal.

    No mam płytkę, ale u mnie są sterowniki dla DOS, win3.11, winNT, win95/98
    oraz win2000, dla winXP nie ma.

  • 8. Data: 2010-11-24 20:50:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-24 17:52, nom pisze:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > No mam płytkę, ale u mnie są sterowniki dla DOS, win3.11, winNT,
    > win95/98 oraz win2000, dla winXP nie ma.

    To wystarczy, już sobie poradzę z uruchomieniem, jakbyś mógł wystawić
    obraz tej płyty, bądź spakować wszystko razem i gdzieś umieścić, czy
    wysłać na mejla bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co pl

  • 9. Data: 2010-11-24 22:25:42
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Niestety odrzucilo mi maila doo Ciebie, tu masz link http://ul.to/xfpey7

  • 10. Data: 2010-11-24 23:40:37
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-24 23:25, nom pisze:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety odrzucilo mi maila doo Ciebie, tu masz link http://ul.to/xfpey7

    Dzięki, ale czy to jest całość? Bo wydaje mi się, że w sterownikach z
    językiem angielskim jest znacznie więcej.