  • 31. Data: 2009-09-17 19:47:55
    Temat: Re: OT rejestracja karty Payback
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja zmigrowalem swoje konto w starym payback do nowego payback i udalo sie.
    > Przyznali mi nowy nr karty.
    > Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

    Z TPSA i Orange jest problem. Nie da się chyba dać im na tacy nr karty
    Payback. Na stacji BP nic nie wiedzą w salonie Orange również. Mogę pewnie
    zarejestrować nowe karty w Orange i TPSA i punkty zmigrować, ale nie jestem
    kolekcjonerem kart...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 32. Data: 2009-09-18 07:35:39
    Temat: Re: citi + payback
    Od: Z...@b...pl

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > No tak ale tą kartą punkty zbiera się TYLKO za zakupy na Allegro. Mnie
    > interesuje czy jest KK w której payback dostaje się za każdą płatność kartą
    > a u partnerów 2X.
    > Chodzi mi o taką funkcjonalność jaką ma ta ich debetówka Payback ale
    > wolałbym kartę kredytową.
    >
    > Ma ktoś jakieś info czy WBK planuje wydać tez kredytówkę payback??
    >
    > Chyba tylko WBK jest partnerem Paybacku więc raczej, żaden inny bank nie
    > będzie biedzie w tym programie uczestniczył.

    Karta kredytowa BZ WBK PAYBACK znajdzie się w ofercie banku w przyszłym roku.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 33. Data: 2009-09-18 08:28:23
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Ya <...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > karty Payback.
    > Upewnij się że dobrze wpisałeś bo operacja jest nieodwracalna. Po
    zatwierdzeniu
    > zostaniesz
    > wylogowany a Twoje konto w systemie BP partnerclub zostanie zamknięte. Nie
    uda
    > Ci się zalogować
    > ponownie".
    >
    > Zatem korzystający z KK raczej chyba powinni się wstrzymać z wymianą, bo
    właści
    > wie nie bardzo
    > wiadomo, czy punkty będą wtedy bezpośrednio naliczane na koncie w nowym
    PAYBACK

    Z tym wstrzymaniem to tez do konca nie wiadomo czy powinni czy nie. Zgodnie z:
    http://www.payback.pl/pb/flc/fts/15440/id/5558/index
    .html
    punkty mozna przeniesc do grudnia tego roku a potem tylko wydac w
    bppartnerclub (do konca 2010 r).

    Na chwile obecna punkty zostaly mi przeliczone do nowego bppartnerclub (bo
    nie migrowalem) - mam ok 1,5 x wiecej po zalogowaniu na strone. Nagrody w
    nowym bppartnerclub maja tez juz nowe ceny i jest ich mniej.

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 34. Data: 2009-09-19 13:33:10
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 18 Wrz, 10:28, "MrMrooz " <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nie migrowalem) - mam ok 1,5 x wiecej po zalogowaniu na strone. Nagrody w
    > nowym bppartnerclub maja tez juz nowe ceny i jest ich mniej.

    Nowy program jest po prostu mizerny więc od przyszłego roku trzeba
    będzie się rozejrzeć za jakąś lepszą kartę niż Citi BP.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 35. Data: 2009-11-15 18:00:54
    Od: "sardaukar" <demandred@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    Warto jeszcze dodac, ze co prawda od przyszlego roku beda wydawane nowe karty Citi
    Payback, jednak punkty za wydatki karta kredytowa nie beda juz przyznawane. Znika
    takze mycie na BP za 10 zl.
    Tak wiec nowa karta kredytowa Citi Payback to zwykla karta kredytowa, ktora nie daje
    zadnego bonusu punktowego do Paybacku, a jedyna jej korzyscia jest to, ze mozna ja
    pokazywac na stacji benzynowej czy w Realu zamiast karty Payback.

    Bieda na maxa

  • 36. Data: 2009-11-15 18:18:51
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    sardaukar pisze:
> [...]
    ja pokazywac na stacji benzynowej czy w Realu zamiast karty Payback.

    Hmm, zatem musze zadzwonic na infolinie i podpytac czy wystarczy nie
    odeslanie podpisanej nowej umowy (podeslali takowe poczta) czy jednak
    trzeba wymowic karte.

  • 37. Data: 2009-11-15 18:29:47
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lis, 19:00, "sardaukar" <demandred@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    ja pokazywac na stacji benzynowej czy w Realu zamiast karty Payback.

    Czy mogę zbierać punkty na kartę BP partnerclub lub Motokartę Citi-BP
    po starcie PAYBACK?

    Tak. Punkty na kartę BP partnerclub można zbierać przez okres 3
    miesięcy od startu Programu PAYBACK. Po tym okresie karty PAYBACK
    partnerclub oraz karty partnerskie PAYBACK będą jedynymi na jakie
    będziesz mógł zbierać punkty PAYBACK. Motokarta Citi-BP zachowuje
    swoją pełną funkcjonalność przez cały okres migracji (do 16.12.2010).

    Czyli nie trzeba brać nowej karty a jak się skończy ważność przejść na
    zwykłego silvera.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 38. Data: 2009-11-15 19:49:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a ten cały program to o kant d... można rozbić, wyszło mi, że 1 pkt
    odpowiada 1gr (0,01 zł) czyli 100 pkt ma wartość 1 zł ;-/

    np. na BP dają 3 punkty za 2 litry paliwa czyli mówiąc prościej 0,03 zł
    za wydane 9 zł, żeby dostać np. toster (o wartości 53 zł) za punkty
    trzeba kupić ok. 3527 litrów paliwa za kwotę prawie 16kzł!!!

    żeby nazbierać trochę punktów warto szukać bonusowych punktów (kupony do
    wydrukowania) na stronie paybacka np. za zakup art. przemysłowych za
    min. 100 zł w Realu dawali extra 1000 pkt czyli 10% wartości kupionego
    towaru

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 39. Data: 2009-11-15 20:54:09
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    RobertS pisze:
    > a ten cały program to o kant d... można rozbić, wyszło mi, że 1 pkt
    > odpowiada 1gr (0,01 zł) czyli 100 pkt ma wartość 1 zł ;-/

    O tym to juz doktoraty napisali :) Nie oplaca sie i tyle (i prosze mi
    nie zwracac uwagi ze nie sposób tutaj mowic o tym czy sie oplaca czy
    nie, skoro dostaje sie to za darmo). Przy starym programie BP zabawa w
    punkty z karta citibanku miala sens. Stosunkowo szybko nazbierało mi sie
    na zestaw patelni, toster, narzedzia. Jak sobie podliczylem ile
    musialbym teraz wydac i jakie mialbym za to "nagrody" wyszło mi ze wole
    zwykly cashback. Zamienil stryjek siekierke na kijek - to odnosnie BP i
    paybacka.

    Chce Ci sie?
    :)

  • 40. Data: 2009-11-15 22:12:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chce Ci sie?
    > :)

    oto jest pytanie, czasem mi się chce, ale z pewnością nie kupuję w
    sklepach X a nie Y tylko dlatego, że w tym pierwszym punkty dają, a w
    drugim nie...jak dadzą punkty to ok a jak nie to zmartwienia nie ma ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS